שתיים משלוש הסדרות היחידות בפלייאוף הקודם שהגיעו למשחק השביעי זוכות למפגש מחודש הערב כשג'יימס הארדן פוגש את גולדן סטייט בפעם הרביעית בחמש השנים האחרונות, בתקווה שהפעם זה יסתיים אחרת. הסלטיקס מגיעים למילווקי כדי לעצור את הגריק פריק והבאקס, בדרך לגמר המזרח (אם יגיעו).
20:00-מילווקי באקס-בוסטון סלטיקס
מאזן בעונה הסדירה: 1-2 למילווקי.
את הפריוויו המקיף של דור בלוך לסדרה אתם יכולים לקרוא כאן.
הסלטיקס מגיעים לסדרה הזאת ולמשחק הזה כאנדרדוג. שתי הקבוצות עשו סוויפ בסיבוב הראשון מול יריבות בלי התקפה מרשימה במיוחד, בלשון המעטה, אבל מילווקי ניצחה 11 משחקים יותר מבוסטון במהלך העונה הסדירה. לכן השאלה, לפחות במשחק הזה, היא מה בוסטון יכולה לעשות כדי לגנוב את הביתיות. המפתח הגדול ביותר יהיה זהותו של השומר על יאניס אנטדקומפו, המועמד ל-MVP והלב של התקפת הבאקס.
במהלך העונה הסדירה ראינו שני אנשים ששמרו די טוב על הגריק פריק מהסלטיקס. הראשון היה אל הורפורד, שיהיה אחד משחקני המפתח של בוסטון בסדרה הזאת. הוא סנטר נייד שיכול להגן על ברוק לופז מחוץ לצבע או לסייע בהגנה על יאניס והשאר בצבע עצמו. הוא יהיה שימושי גם בהתקפה, כשחקן שיכול להניע את הכדור (4.5 אסיסטים למשחק מול אינדיאנה, 4.2 במהלך העונה) ולזרוק מהמיד ריינג' ומהשלוש. יכול להיות שהסלטיקס ישתמשו בו כיאניס-סטופר, בהתחשב בכך ששמר עליו יותר מכל שחקן אחר העונה מבוסטון, אבל הוא יהיה לא פחות שימושי כמגן של ברוק לופז שיכול להרשות לעצמו להחליף בהגנה אחרי כל חסימה ולא כשומר אישי.
זה משאיר אותנו עם האפשרות המעניינת השנייה, שמי אוג'ליי. אוג'ליי לא קיבל יותר מדי דקות העונה, אבל שיחק לא מעט מול הבאקס. הם היו עם נקודה פר פוזישן (42 ב-40 מהלכים) כשאוג'ליי שמר על יאניס בעונה הסדירה, ובפלייאוף שעבר הפורוורד הרחב קיבל אותה משימה ועמד בה בגבורה במשחקים 5-7. הפיזיות שלו מקשה על יאניס לחדור בקלילות לצבע וכך משבשת את כלל ההתקפה של הבאקס. לא מן הנמנע שהוא יהיה שחקן החמישייה הנוסף של בוסטון מעבר לאירווינג, בראון, טייטום והורפורד – ארון ביינס הפיזי עלול לסבול מגורל דומה לזה של אנדרה דראמונד בסיבוב הקודם, בו הוא שמר על ברוק לופז לכל אורך הסדרה ולא הצליח להתמודד עם מילווקי. ב-126 הדקות של דראמונד על המגרש בסיבוב הראשון דטרויט הפסידה בהפרש מצטבר של 96. בראד סטיבנס לא ייתן לזה לחזור על עצמו.
אוג'ליי הוא רק אפשרות אחת. אופציה מעניינת אחרת היא גורדון היווארד שנתן סדרת סיבוב ראשון טובה מאוד, אבל יכול להיות שבוסטון תרצה להמשיך להעלות אותו מהספסל כדי לשמור על יתרון יחסי מול מחליפי הבאקס. לא הייתי פוסל את מרקוס מוריס שיכול להחליף על כמה עמדות ולקלוע שלשות, מה שנותן לסלטיקס חמישייה שיכולה לזרוק מבחוץ ומבפנים – זה לא יהפוך את החיים של הבאקס לקלים יותר. נוסף על כך, החמישייה הנוכחית של הבאקס (סטרלינג בראון במקום ברוגדון) לא הצליחה מול הסלטיקס בעונה הסדירה במדגם זעיר של דקות. החמישייה הרגילה, עם ברוגדון במקום בראון, לא הרשימה גם היא כשסיימה עם יותר אסיסטים מאיבודים ב-36 דקות משותפות מול בוסטון.
למרות הכל, מילווקי יכולה לבוא למשחק הזה אופטימית. היא הייתה יותר טובה לכל אורך העונה הסדירה מבוסטון, מה שמתבטא גם בדומיננטיות שלה וגם במאזן. קיירי אירווינג היה חלש מאוד מולה בעונה הסדירה. אריק בלדסו עשה לו חיים קשים מאוד, מגמה שעלולה להמשיך הערב. בלי 25 נקודות למשחק של אירווינג יהיה לבוסטון קשה לנצח ולפי העונה הסדירה קשה לראות את זה חוזר על עצמו, למרות שבפלייאוף החוקים אחרים. הסלטיקס היו חלשים מאוד מול מילווקי בלי אל הורפורד בן ה-32 שלא ישחק 40 דקות לערב כבר מהמשחק הראשון. בשנה שעברה הם ניצחו את שלושת משחקי הבית שלהם מול בוסטון ועם מאזן הבית הטוב בליגה, 8-33 מאיים. מילווקי מגיעה רעננה בהרבה – יש לה 8 שחקנים ששיחקו לפחות 25 דקות ואף אחד לא עבר את ה-30 למשחק בסיבוב הראשון – למרות שזה משהו שיורגש יותר בהמשך הסדרה.
היום סביר שנראה חשיבה מחוץ לקופסה, גם בצד של מייק בונדהולצר. הבאקס לא עשו את זה בסיבוב הראשון הקליל שלהם או בעונה הסדירה. מילווקי לא ניסו יותר מדי הרכבים לתקופת זמן ממושכת, מה שאי אפשר להגיד על בוסטון, אבל הם לא היו צריכים. הקבוצה ניצחה 60 משחקים, יותר מכל אחת אחרת והייתה בפשטות הטובה ביותר באן.בי.איי. יכול להיות שנחזה בהרכבים ניסיוניים של הגריק פריק כסנטר או לחילופין שילוב של ג'ורג' היל ואריק בלדסו – שחקן חשוב מאוד בסדרה בשני צדדי המגרש – בניסיון להקשות על הסלטיקס. אלו לא דברים שיקרו במשחק הראשון ולכן אני מאמין שהערב נראה הפתעה וניצחון של בוסטון, עד 7 נקודות הפרש.
22:30-גולדן סטייט ווריורס-יוסטון רוקטס
מאזן בעונה הסדירה: 1-3 ליוסטון.
הפריוויו המעמיק של נמרוד איתן לסדרה ניתן לקריאה כאן.
בשנה שעברה זאת הייתה הסדרה הטובה ביותר של הפלייאוף. תצוגות מדהימות ותצוגות נפל של ג'יימס הארדן, פציעות של כריס פול ואנדרה איגודלה, סטפן קרי שנעלם ומופיע מחדש ו-0 מ-27 אחד בלתי נשכח. לכלל הסדרה נמרוד הכין אתכם בפריוויו שלו, לכן אנחנו נתייחס בעיקר למשחק הראשון. השאלה הגדולה במשחק הזה, בדומה לכל הסדרה, היא ג'יימס הארדן.
דיברנו לפני כמה שבועות על כך שהארדן מככב במשחקים הראשונים של סדרות. הוא לא אכזב מול יוטה עם 29 נקודות, 10 אסיסטים על 3 איבודים ו-8 ריבאונדים ואשתקד קלע 41 נקודות בהפסד במשחק הראשון מול הווריורס. הג'אז סגרו אותו נהדר במשחקים 3-5 עם שיטת הגנה מעניינת, שכללה את סגירת צד שמאל של הארדן באמצעות פורוורד אגרסיבי וגבוה בצבע. הוא קלע ב-36% בסדרה ויכול להיות שהווריורס ינסו אותו דבר עם מגן כמו איגי או קליי תומפסון, לפחות במשחק זה.
על הנייר, יש לגולדן סטייט את הכלים להתמודד עם הארדן – אנדרה איגודלה עשה עליו עבודה טובה בשנה שעברה ודריימונד גרין/אנדרו בוגוט בצבע זה כוח הגנתי. בפועל זה סיפור אחר: גולדן סטייט הייתה קבוצת הגנה בינונית ביחס למועמדת לאליפות השנה ולמרות שתומפסון ואיגודלה שמרו בצורה סבירה על הארדן העונה הרוקטס ניצחו את שלושת המשחקים האחרונים שלהם מול האלופה. לו וויליאמס חגג על הווריורס בפיק-נ'-רול בסיבוב הראשון בפלייאוף ואין סיבה לצפות שהארדן לא יעשה את זה עם קנת' פאריד או קלינט קפלה כחוסמים. השניים יכולים גם לסיים את המהלך כמו מונטרז הראל שהקשה על הדאבס בסיבוב הראשון. תוסיפו לזה את היעילות הגבוהה של לו-וויל בבידודים בסדרה הקודמת ותקבלו ציפיות לא מעודדות במיוחד, לפחות להתחלה.
למרות זאת, מדובר רק בסיבוב הראשון. היו מקרים של קבוצות ותיקות שלא הרשימו בכלל בסיבוב הראשון והמשיכו לריצת פלייאוף זכורה, כמו סן אנטוניו של 2014 שנגררה למשחק שביעי מול המאבריקס בסיבוב הראשון לפני אליפות מרשימה במיוחד. יכול להיות שזה מה שנראה אצל גולדן סטייט שפשוט תעלה הילוך בעת הצורך. קווין דוראנט עשה את זה במשחק 6 נהדר וכושר הקליעה שלו מצויין (41.5 נקודות למשחק ב-57.3% מהשדה בארבעת המשחקים האחרונים). המצ'-אפ שלו עם פי ג'יי טאקר לכל אורך הסדרה יכול להיות חשוב במיוחד ויורגש גם הערב. דוראנט מגיע אחרי סדרה ארוכה יותר מטאקר והפיזיות של PJ היום נגדו יכולה להשפיע משמעותית על הסדרה.
מעבר למצ'-אפ של טאקר על דוראנט, סביר שנראה הגנה די דומה למה שראינו בשנה שעברה מיוסטון. הגנת החילופים של הרוקטס זרקה כל פעם שומר אחר על השחקן שקיבל כדור בגולדן סטייט והצליחה לעצור את אחת מקבוצות ההתקפה הגדולות בהיסטוריה על כמות נקודות דו ספרתית בשלושה משחקים, כאשר הם מגיעים ל-101 במשחק 7. בשביל זה הביאו את דמרקוס קאזינס כשחקן שיקלע מעל כל נמוך שיהיה מולו בצבע, אבל קאזינס נפצע ולא ישחק. אנדרו בוגוט יהיה משמעותי מהסיבה הזאת – הוא לא שחקן שיקלע 20 נקודות למשחק בצבע, אבל הוא יכול לתרום להנעת הכדור ולסייע עם חסימות הקיר המפורסמות יותר טוב מקוון לוני האנמי. הוא יהיה שימושי במיוחד כשהרוקטס ינסו לבודד את הארדן מול קרי, משהו שיקרה לא מעט לכל אורך הסדרה ובמשחק הראשון.
מה נראה במשחק היום? השאלה היא את מי נראה. סטפן קרי וקליי תומפסון בספק ובלעדיהם ההתקפה של הווריורס חלשה משמעותית, עם כל הכבוד לקווין קוק ושון ליבינגסטון או מי שיפתחו במקום השניים. זה הופך את כל התנועה של הווריורס לחלשה בהרבה כי אין להם את שני הקלעים הגדולים בהיסטוריה, וגם אם הם ישחקו פצועים זה לא אותו דבר. לכן יש לי הרגשה שנחזה בניצחון של יוסטון במשחק טוב של כריס פול.
תודה על הפריוויו המעמיק, מאמין שמילווקי תנצח מעל 10, ולכן לא מסכים איתך.
לגבי יוסטון, אני דווקא חושב שגולדן סטייט יפתחו עם ניצחון לצערי במספר חד ספרתי, אך לפי מה שאני מרגיש יוסטון יעשו מהפך מ0-1 ל3-1 וינצחו לבסוף את הסדרה ב-6 משחקים.
אני קונה
חד וחלק ללוחמים
מסכים איתך
פשוט
קרי וקליי משחקים
הלוחמים מנצחים
לא משחקים
הטילים מנצחים
יוסטון זו לא קבוצה שדוראנט ינצח לבד
יוסטון חייבת לשחק כמו משחקים אחד ושניים מול יוטה הספסל חייב להיות יעל הרבה יותר והארדן חייב לבוא סוף סוף עם רצח בעיניים והלוווווואי שזה ייגמר בניצחון
תודה על הפריוויו!
אני רואה פה הימור כפול על קבוצות החוץ. מעניין. עד כה בפלייאוף אכן היו הרבה ניצחונות של קבוצות החוץ. אם אני לא טועה, מלבד יוטה, כל הקבוצות הביתיות במשחק 4 הפסידו, שזאת ממש חריגה סטטיסטית.
אני קצת סקפטי לגבי שילוב ניצחונות של בוסטון ויוסטון, אבל כן מאמין שלפחות אחת מהן תנצח הלילה, ומקווה שזאת תהיה יוסטון.
דרך-אגב! תקנו אותי אם אני טועה, אבל לדעתי הווריורס מחזיקים ברצף של 17 סדרות ללא הפסד בגיים 1 כשהאחרון היה ב-2014(לא בדקתי, הכל זה שליפה מהזכרון שלי ללא ביסוס אינטרנטי). אם כן, ניצחון/הפסד של הלוחמים במשחק הזה יכול להיות אינדיקטור משמעותי לניבוי האם הווריורס ינצחו או יפסידו את הסדרה כולה.
כמעט.
ניצחו את משחק 1 ב-17 מ-18 הסדרות האחרונות. ההפסד הבודד הוא לפני 10 סדרות מול הת'אנדר של 16' (אי אז כאשר קאוויי ודוראנט היו היריבים המערביים הגדולים ביותר של גולדן סטייט).
(לא שזכרתי לבד. הנקודה שלך על משחק 1 סקרנה, אז בדקתי)
תודה על הבדיקה 🙂
משום מה זכרתי שהווריורס ניצחו את התאנדר בראשון ואז הפסידו 3 ברצף.
ועדיין, מאזן הניצחונות שלהם בגיים 1 בחצי העשור הנוכחי הוא מרשים מאוד.
במילה אחת:
אימפריה.
אתה יכול כבר לשנות את השם שלך, או לפחות להוריד פו אחד..
במקור זה היה "אלי-פו-פו-פו-ת…"
מהפה שלך לאוזן של מייקל.
תודה רבה
גם אני חושב שיוסטון ינצחו באורקל המנחוס
לגבי המשחק הפותח אני לא סגור שם אבל עם נטייה קלה למילווקי
בוסטון-מילווקי זו הסדרה שהכי מעניינת אותי בסיבוב הזה. אני הולך על הפתעה של בוסטון.
מילווקי, כרגע בעיניי היא קבוצה שמותאמת יותר לעונה רגילה. יש לה מעט מדיי כלים לדעתי כאשר כל המשחק שלה מבוסס על יאניס ויכולת היצירה שלו. הקבוצה היחידה שהתבססה כמעט בבלעדיות על שחקן אחד והלכה רחוק בזמן האחרון זו רק קליבלנד של לברון, ויאניס, עדיין לא לברון. בגדול, כשאני מסתכל על מילווקי אני רואה סופר סטאר והרבה שחקנים משלימים עם כל הכבוד למידלטון ובלדסו.
בוסטון, בניגוד למילווקי בנויה בדיוק ההפך. יש להם המון כלים והם לא תלויים בצורה בלעדית באף שחקן. אם עצרת את קיירי לא עצרת את בוסטון. לעומת זאת, אם עצרת את יאניס רוב הסיכויים שניצחת במשחק ולכן אני הולך על בוסטון בסדרה הזאת. בייחוד אם מתחשבים ביכולת ובגמישות ההגנתית הגבוהה של בוסטון.
תודה רבה רועי, פריויוו למופת.
.
לא רואה סיבה שמילוואקי יפסידו את המשחק הראשון, הם בתנופה ובוסטון התקשו בסיבוב הראשון. אם בוסטון תצליח לפצח את מילווקי זה יהיה לדעתי אחרי שילמדו מכמה משחקים וסטיבנס יעשה התאמות.
.
בגולדן הכל תלוי במידת הבריאות של סטף וקליי, אם שניהם לא יהיו כשירים במאה אחוז יוסטון בהחלט יכולה לקחת את זה. את ההחתמה של קאזינס הלוחמים עשו בשביל שבעה עד ארבע עשרה משחקים בכל השנה – הסדרה הצפויה מול יוסטון והפיינלז, ודווקא במשחקים האלה הוא לא ישחק. חוסר מזל שעלול לעלות להם באליפות השנה.
שניהם בודאות לא כשירים במאה אחוז. השאלה היא מי מהם ישחק.
אולי פער הרמות? דטרויט הייתה הקבוצה הגרועה ביותר בפלייאוף בפער. לבוסטון לעומת זאת היה קצת יותר אתגר. הרבה מאוד פעמים בפלייאוף קבוצה לא מצליחה להעלות את הרמה במשחק הראשון לאחר סדרה קלה.
כתופעה כללית אני מסכים איתך, אבל במקרה הספציפי הזה בוסטון של השנה ג'עג'עה לאורך כל העונה, כך שזו לא רק הסדרה של הסיבוב הראשון. חשבתי שהם ישתפרו ככל שתתקדם העונה וזה לא כל כך קרה, ואז חשבתי שהם ישתפרו בפלייאוף וגם זה לא כל כך קרה. קפיצת המדרגה שנדרשת מהם עכשיו, לנוכח היכולת של מילווקי, נראית לי קצת גבוהה מהסביר.
תודה רבה על הפריוויו המצויין.
באסה לשמוע על ההיעדרות האפשרית של האחים ספלאש. בלי קשר למי אתה אוהד, אתה רוצה לנצח את הקבוצה השנייה בהרכב מלא. בלעדיהם, לא רואה הרבה תקווה לווריוורס.
בנוגע לירוקה שלי, אולי יש איזה שביב של תקווה לעלות קטנים הערב, ולצאת עם הנקודות. מילווקי צעירה, ומן הסתם חסרת ניסיון, ולמרות שהם הפייבוריטים הגדולים בעיניי בסדרה, בואו נקווה שלבוסטון יש כמה אסים. (הרי עם פלייאוף מוצלח, אף אחד לא יזכור שהעונה הזו הייתה ברובה אכזבה)
אני לא זוכר מתי הייתה הפעם האחרונה שבכל סדרות חצי הגמר האזורי, לכל הקבוצות היה סיכוי ראלי לנצח.
תענוג!
.
תודה, רועי.
לפילי אין 😉
תודה רועי, אחלה פריוויו. לדעתי זה של מילווקי ללא תנאי. ג"ס תלוייה באחים המתיזים.
חברים – בואו נדבר על המשחק האמיתי – קרב ראשון מתוך שניים הערב ב-GOT (השני בקינגס לנדינג בפרק 5) – מי הולך הערב?
השלישייה הרומנטית ג'יימי לאניסטר, בריאן מטארת', תורמונד. תיאון גרייג'וי, מיסנדיי ותולעת אפורה (נתמשיכו לחלום על חוף הים). רוב חבורת אדון האור, רוב הנשים והילדים שירדו למערה. ג'ורה דה מורמונט . . .מי עוד?
ג'ורה, ג'יימי, בריאן, הג'ינג'י, ההאונד. בקיצור כמעט כל הדמויות הפחות משמעותיות.
עגל אני איתך, אם כי קצת נסחפת – קלגן לא הולך היום יש לו שרשרת חסינות – לקרב עם ההר. גם לחאליסי, ג'ון וסאנסה יש חסינות. אריה בסכנת הדחה, גם ג'יימי ואפילו בראן.
אריה צריכה למחוק עוד כמה שמות מהרשימה שלה.
תודה רועי
==
במזרח זה הפריק
==
הלוחמים יצדיקו את שמם, לשם שינוי
פריוויו נהדר.
2 משחקים אדירים בסדרות אדירות.
תודה רועי. מקווה שיהיה ערב אדיר
מילווקי בבלו אוט
חחח..
מבחן גדול למילווקי. האם אפשר לבנות קבוצה סביב יאניס או שצריך לצרף לו סופרסטאר על חשבון ספסל. חבל שברוגדון לא משחק, הוא מאוד חשוב בפאזל של הבאקס.
HERE WE GO!1
באקס -ד"ר רזי ולאסוף
http://bfst.to/watch/nba-5.php
תודה שימון
מה היינו עושים בלעדיך?
איזה הגנה על היווני, הורפורד מדהים הכיסוי בצבע גאוני.
וואו, התחיל מופע גירזונים! הולך להיות צמוד
דבר עצוב שנהיה בכדורסל זה השימוש ביד כדי ליצור מרווח לא חוקי, למדו כולם מלברון המגן מקבל מרפק עף מטר ועוד חוטף עבירה, סילבר הרסת את ההגנה.
מדויק
ציפיתי כל העונה לרגע שהבלוף של מילווקי ובאד יחשפו לנגד עינינו בפלייאוף והנה זה קורה
שום בלוף. תרגע אחי זו רק תחילת המשחק…
קואץ' באד זה האמא והאבא של הבלוף בפלייאוף
דוקטור ייתכן ואתה ולאסוף מכינים איילים על האש לקראת הערב?
גוזרים מפיות נייר וסורגים סוודרים….
בוסטון זה לא דטרויט. פה משחקים כדורסל פלייאוף.!!
מתי ברוגדון חוזר מישהו יודע?
מופע הטחות מחריד של מילווקי.
שייעלם כבר הסגנון היוסטוני מהעולם ויפה שעה אחת קודם.
אין בלוף בקבוצה שעלתה כל כך מהר משנה שעברה. בוסטון קבוצה קשוחה, כמו שאמרו זה לא דטרויט, תהייה סדרה מעניינת
טוב לעונה רגילה.
בוסטון בנויה לפלייאוף.
בוסטון מבחינת שחקן שחקן עדיפה על הבאקס אבל לבאקס יש יאניס ביתיות ויותר קשיחות
אין יותר קשיחות.
באד זה רכות מלטפת
אין יותר קשיחות מבוסטון הכוונה
אתם מצחיקים אותי עם ההשוואות לדטרוייט.
אין מצב שבוסטון כרגע נותנת פייט לדטרוייט של הוואלאסים.
פשוט אין מצב. בן שיד היו טוחנים את הסלטיקס אין אנד אאוט…
משווים לעכשיו 🙂
מי השווה לדטרויט? בהשוואה לדטרויט בוסטון זו להקת מעודדות
מידלטון עושה דרוזן ולאורי חח מחרבן מול טייטום מה זה?
מה לקחת אחי?
גם אני רוצה מהחומר הזה.
אני עם אנרגיות אחרי אימון כושר ודפקתי סלט פירות מפחצתי קיווי בננה ענבים אגסים תפוחים ותות 🙂
🙂
אין לאפה עם שווארמה?
לא אוכל דברים כאלו בלילה כמעט. שאוורמה לא אכלחתי נראה לי כמה חודשים טובים
מידלטון הופך לקלינגון מהר מאד איזה אכזבה.. עוד שנתיים יאניס בורח מהם
קיירי מנגב חחח
ואני חשבתי שהפריק..
וויי וויי קיירי
איפה יאניס נעלם? בלי יאניס הם ליגה ג, הם קאבס 2 חבורת מוגבלים שלא יכולים לכדרר יודעים רק קאץ אן שוט, נראה אם יאניס זה לברון
חכה, ייצאו מנהלים, חכה קצת
מההלם
לפעמים כמה דקות מספיקות.
בוסטון וטורונטו בגמר המזרח.
קיירי מדהים, וגם ההגנה שבנה מאמן הסלטיק ששוב מוכיח כמה חריף הוא, להפוך את אחת מקבוצות ההתקפה הטובות בליגה להתקפה של פיניקס זה מדהים.
יאניס לא נעלם, בוסטון עושים עליו עבודה פשוט מדהימה!! הגנה כל כך חכמה.
פעם ראשונה מאז 2008 שכל הקבוצות הביתיות עולות לסיבוב השני…
טוב לא נסחפנו בכלל – לקבוע איך תגמר הסדרה על סמך 8 דקות? ברצינות? אז צריך להודיע לדנבר שהם בעצם נשארים בבית ושהספרס הם אלו שישחקו מול פורטלנד. לפחות המשחק ואז לצאת במסקנות חותכות.
+100
אבל אתה לא מבין חביבי, גם האשף וגם שימון מנסים להביא את המנחוס. הראשון עף הבוקר כי יוקיץ גאון השני הפסיד לטורונטו כי סימונס הו שבלון….
ממש לא, אני לא מסתמך על השמונה דקות, אני מסתמך על מה שחשבתי כל העונה לגבי באד, הסגנון של מילווקי ומה שבוסטון שווה בפלייאוף.
אני זורם על אותה התערבות כמו שעשית עם שמעון – על הסדרה הזו, אם בא לך
חכה ותראה שבוסטון בבית מוקדם מכפי שאתה חושב.
אאיזה ניחוס? הכדורים בורחים לבאקס מהידיים מהלחץ. הכל פתוח במשחק הזה אבל הבאקס נראים נורא, הצוות המסייע מגשים את הפחדים. הם חייבים את מידלטון לפחות אם אין ברוגדון
ג'ורג' היל בא לעבוד בינתיים
ג'ורג' היל נכס.
יאניס נראה נורא וכך גם מילווקי
איזה חרבון של הבאקס לא מאמין הכדורים בורחים להם מהידיים
מילווקי מככבים בסרט כל הפחדים כולם. הנגרים במלוא הפוטנציאל הנגרי שלהם. לך סמוך על בלדסו ומידלטון
בלדסו היה ככה גם בעונה שעברה – נגד דטרויט זה לא נחשב פלייאוף.
למידלטון עוד יש תקווה
יצאו בזול הבאקס, מקווה שזה רק ההלם של הפתיחה
מנטלית נראה שבוסטון פשוט הגיעו.
קיירי רוצח והפוסט שמורידים אותו על היל עובד
בובי אמר, בוסטון הגיעו אחרי סדרה קשה מוכנים.
מילווקי עוד לא חזרו מהחופשה מול דטרויט.
היום הולכת הביתיות.
נשמע מה יש לך להגיד בסוף המשחק אחרי שמילווקי יטאטאו את הסלטיקס.
איזה יטאטו כל הפחדים לגבי הבאקס יוצאים החוצה
יאניס הוא תפלץ של הטבע ובאמת מדהים.
אבל אין לו יסודות כדורסל טבעיים כמו קליעה ודריבל.
אף אחד מהחברים שלו הוא לא אולסטאר שיכול לקחת על עצמו ולייצר.
בבוסטון יש כמה כאלה.
היווארד יעשה את ההבדל בנוסף כי הוא כישרוני חכם ובעל יסןדות אדירים.
בקיצור בוסטון 4:0 או 4:1
התחרות היא רק בתיאוריה.
נו באמת תוציא את יאניס ואת קיירי. כמה יגמר סידרה בין בוסטון לבאקס? סוויפ מהדהד.
אם הבאקס לא יביאו ליאניס צוות מסייע תוך שנתיים אומר להם ביי והם חוזרים להיות חור תחת קפוא-מיניסוטה המזרחית.
יאניס השחקן ה-4 הכי טוב בעולם היום אלרי הארדן דוראנט וקרי אז על מה אתה מדבר???
בדיוק על מה שהיווארד עושה להם עכשיו לדוגמה.
בלי יאניס ובלי קיירי זו קבוצת יורוליג נגד קבוצת אן בי איי.
תהנה עם איליאסובה מירוטיץ והמידלטונים
יאניס גמור. אני אמרתי את זה מהרגע שבחרו בו בדראפט. גמור. מילה שלי.
חחחחחחחחחחחחח גדול
מנפח סטטס בעונה הרגילה 🙂 🙂
כדי שיאניס יהיה דומיננטי כמו לברון בפלייאוף הוא יצטרך לשפר את הזריקה שלו.
ההתקפה של בוסטון בל יקיירי פשו טתקועה
מה הבעיה להניע כדור ולזוז off ball?
מי זה עם המספר של לברון 23? בבאקס העונה לשם בראון? פעם ראשונה אני רואה אותו, נגר על חדש בליגה
שחקן בשם סטרלינג בראון. תפקידו לנגר ולשפר את סטטיסטיקת הריבאונדים של יאניס. עולה בחמישייה כדי לא להחליש את הספסל בעקבות הפציעה של ברוגדון.
זה לא סטרלינג זה פני תאמין לי
מילווקי נראים כמו אסופה של כלומניקים שפתאום פגשו שחקני כדורסל
אין כמו החצי מרחק הקטלני הזה של הורפורד
איזה בולשיט של שריקות
יאניס חייב קליעה כמו שלברון היה חייב קליעה בזמנו, חייב לעבוד את זה להעיף את כולם בכוח לא תמיד עובד מול קבוצות קשוחות עם שומרים טובים כמו בוסטון
הגועל נפש של סילבר עבר כל גבול
מופע ההטחות של התרנגולת בלי ראש המכונה מילווקי ממשיך
ביינס קלע שלשה.
אפשר לעבור כבר למפרץ.
כל מטאטא יורה בסלטיקס ביינס תוקע צאקות. על יאניס שומרים 4 ו1 על כל היתר והם מנגרים זריקות לבד לגמרי
ביינס קבוע קולע צ'אקות.
שחיטה כשרה, מה שאירים עושים לצבאים, קוואי הרבה אבל הרבה יותר ורסטילי וטוב מיאניס, את יאניס אפשר לעצור הוא לא שאקיל את קוואי לא.
את יאניס אפשר לעצור כי האחרים לא פוגעים 2-3-4 שחקנים עליו בהתקפה וסוגרים לו נתיבים, מה יעשה? האחרים מנגרים למוות
הבלונדינית הימרה על בוסטון. לא האמנתי לה.
פאקינג מכשפה!!!
איך שוב נפלתי בטריק של שחקן ללא קליעה, גם לברון היה צריך קליעה וגם ככה יאניס, בלי זה הוא תקוע (אני לא מתלהב על 41 נקודות מול דטרויט) זה המבחן האמיתי שלו העונה ועד עכשיו הוא עובר התעללות.
סילבר החייזר המחורבן חירבן לנו את משחק הכדורסל.
נחמד שיש עוד קבוצות כמו בוסטון שעוד יכולות לתת לזה איזה ריאליטי צ'ק מדי פעם.
גם זה ייגמר בסוף.
.
השריקות שהפריק מקבל זה יותר גרוע מדונהי.
אני יכול לראות פיק אנד רול של הייוורד כל היום ולא יימאס לי. פשוט אומנות. ברוך השב, חסרת!!
כדורסל פרימיטיבי ולא כיף לצפייה בכלל של מילווקי
הולכת להיות סדרה מתישה לקהל
השלשות של הצבאים יתחילו ליפול, הצבע ייפתח, יאניס יתעורר, חכו בסבלנות
כרגע רק גורג היל הגיע, משחק באמת טוב. מתי ברוגדון חוזר להציל את הגלקסיה?
הייווארד בינתיים, תותחי נברון
4 מ 4. הוא לא מחטיא…
אשכוס למקרה שפספסת תגובתי לעיל אז:
אני זורם על אותה התערבות כמו שעשית עם שמעון – על הסדרה הזו, אם בא לך
לא תודה, סיימתי עם ההתערבויות
וואלה בראון לא נגע במילדטון שריקת אוויר
מידלטון יצר מגע כשהשומר באוויר, זו עבירה איך יאניס מקבל עבירות כאלה אני לא יודע זה בושה לענף.
יאניס זה הלברון החדש
Make me tell about sally Brown
Make me tell about sally Brown
Sally Brown is a girl in town
Sally Brown is a girl in town
She don't mess around
She don't mess around
If you mess with Sally she gonna hit you with a co co maja stick
Co co co co co co co co maja stick,
she gonna hit you with a co co maja stick,
co co co co co co co co maja stick,
she gonna hit you with a co co maja stick!
מה שכן הקהל במילווקי הוא אחד החזקים בליגה. אני מעריץ אותם.
בואו נדבר על הפרשנים לרגע, סוף-סוף זה כבר לא שימי ריגר ….הבנאדם הזה כבר 10 שנים לא רלוונטי. סוף-סוף פרשנים שמכירים את הליגה ברמה שלי
מזמן עברתי לשידורים מחו"ל
מה ש"מרשים" כאן תמיד , בבלוגים החיים , שברגע שקבוצה מובילה ב-10 פלוס , כולם סוגרים את הבאסטה , מנגבים , עוברים למשחק הבא.
לכן אני נמנע בדרך כלל מלהיכנס . להתראות בסוף המשחק .
פה תמיד מנגבים הייט בכל מצב לא משנה מה קח סנו פוליש ותצטרף
אף פעם לא עסקתי בעבודות ניקיון. תבלה .
איזה ניקיון דוק? פה מנגבים מגופות של דוגמניות בשמן, כמו הארדן
שמחה גדולה הלילה,
ערב טוב לכל המורעלים,חוץ מהמהמר השרוט חני,
יש לי סימפטיה גם למילווקי וגם לבוסטון,WIN WIN
מילווקי לוקחת בלי ניגובים,אבל עם טונה שריטות ובעיטות,לשתי הקבוצות,
טסט רציני למאמן בוסטון.
יוסטון גולדן ,קישטה אבו זקן,לך הביתה "ברירת מחדל"
שלום יה בובה זהבה בפנסייה
איזה כיף! מילווקי! שחקני ספסל מרעננים מאוד.
המשחק עם יאניס היה תקוע לגמרי.
אילי מנגבים
מילווקי חוזרים דווקא בלי יאניס
מירו עובד על החוזה הבא 🙂
בשביל זה הביאו אותו
חחחחחח
הכנת את הטרצת?
איזה תרצת דוק? אני כמו חביתה מתהפך. ההימור הוא באקס ב-6 כמו שהימרתי וזה מה שקובע תוך כדי משחקים זה סתם ניגובים, אל תתרגש
חחחח מת על שמעון.
אין ניגובים היום,נווווו ניגובים שמעון
ניגוב יש בטוח השאלה מי ינגב 🙂
מירוטיץ' תפס אש
נוווווו?
מה אמרתי?
אמרתי לכם?
אל תדאג. זה רק מירוטיץ' וכמה שריקות בולשיט. בוסטון מגיעים לזריקות מצוינות.
יאניס בחרבון, נראה בהלם מה זה
מי שחי על השלשות מת על השלשות.
יאניס לחוץ
סטיבנס שוחטים את הקבוצה שלך לא תיקח טיימאוט? רק בריאות
קיירי נפלא
מילווקי לא פראיירים. הם לא הגיעו לכאן סתם. המאמן שלהם הוא הפופ הבא. נתן ליאניב להירגע בחוץ כמו שצריך.
ביינס מחסל את יאניס
יאניס שחקן מדהים אבל מוגבל מאוד ברגע שחוסמים לו את הצבע כל האיום שלו מתבטל, קוואי עדיף עליו תן לקוואי מטר והוא יקלע שלושה על הראש.
קוואי עדיף על כל שחקן, אבל זה לא מבטל את יאניס. הוא ייתן את שלו במחצית השנייה ובסדרה
עדיין בוסטון משחקת טוב יותר. מילווקי פשוט קולעים זריקות קשות ובוסטון מחטיאים זריקות פנויות.
נכון. בוסטון לגמרי בתוכנית המשחק שלהם, מגיעים בדיוק לזריקות שרוצים.
מילווקי חסומים לגמרי בצבע של בוסטון וחיים על סטריקים של מירוטיץ' כרגע.
יופי
נגמר מחצית 1
כל מי שחשב שהסלטיקס לוקחים בקלות נוכח בטעותו. בחצי השני נראה את יאניס מתפוצץ על הסלטיקס.
הוא יבוא לדפוק כרטיס כרגיל.
גם מירו בעניינים.
דוק High Q של אנטי ניחוס,יפה ומקצועי,
גווווווו בוסטון גווווווו מילווקי
אם זה היה תלוי בי,זה היה הגמר הסופי,
את אבו זקן הייתי שולח לגילוח כפוי עם הוצאת קרציות.
אם אתה צריך אופיגל לקרציות אז יש לי סטוק.
ראיתם איזה קל רגליים נהיה היווארד זה הפעם הראשונה מאז הפציעה שאני רואה אותו נע ככה, מטריד את הגנת היריב בלי סוף לא מפחד ממגע טוב מאוד!!
בדיוק כמו שאמרתי לפני המבול – התחילו השלשות, חכו יאניס יתעורר בחצי השני, דו ספרתי קל לצבעים. מתי טעיתי?
מתי טעית – כשאמרת צבעים ולא צבאים…
אני חושב שיהיה צמוד מאוד
מתי טאיתי?
חחח יצאתי סטייק – זה בגלל הספלר בנייד, למשל במקום "לברון" הוא כותב "חברון"
פרשת לברון בראון, זה ידוע
אצלי חרבון
אצלי הזונה מאוהיו
חחחחחחחחחחחחחחחחחח
אוקלהומה
ראסל
כרמלו
פילי
סימונס
האנטישמיות של קר
ויש רשימה של בערך 100 דברים (: כולנו טועים רק לראות מה רשמתי על וויגנס
אני לעולם לא טועה. המציאות לפעמים מפספסת.
בדיוק
וההוא שתמיד תמיד תמיד צודק…
ההוא שתמיד תמיד צודק , הורג אותי מצחוק לא יודע אם הוא צודק יודע שהוא חופר (:
חחח – חכה לדו ספרתי, בוסטון חיים על קיירי, לא יספיק להם
פילי וסימונס זה לא אני, זה ההוא
אל תאשים את שמעון יש לו תסמונת קלינגון הידועה בשמה הרפואי תסמונת ראס , איך הוא הימר 4-1 על פילי למרות הניתוח המדהים שלו רק אלוהים יודע, כל פעם הוא כותב על הברית האוסטרלית ועדיין מהמר אליהם.
מנגנון האלכוהוליסט בגרסת האוהד
להגנתו הימר 4-2. חוץ מזה אתה צודק, פילי נראים כמו אוסף שחקנים לא כקבוצה
חח ווישפול, נראה מה יקרה במשחק 2 אם פילי לא יקחו אותו תם הטקס
נראה שסטיבנס התכונן מעולה ליאניס, אבל שכח שלבאקס יש עוד שחקנים ברוסטר.
כשיאניס בחוץ ההגנה של הסלטיקס לא יודעת מה לעשות.
וואו יאניס לא בעניינים
הצבע נעול וחסום עם פלומבה
צעדים
יאניס מנסה לפרוץ את הקיר בכוח מה שלא הולך בכוח הולך ביותר כוח
נראה שמוריס הוא הגו'קר של בוסטון
מס 23 של הבאקס לא בענף הנכון כמה חורים בהגנה ושלא נדבר על ההתקפה מאיפה הביאו אותו?
ככה זה כשברוגדון וסנל בחוץ
סנל לא שייך לענף גם וברוגדון אכן מאד מהותי מתי הוא חוזר?
בחוץ גם במשחק הבא, יחזור כנראה לגיים 3
למישהו יודע אם לדרוזן נשארו חיתולים נקיים? צריך להביא ליאניס
החיתול של דרוזן לא יעלה עליו אולי של אמביד
דרוזן זה מידה אקסטרה סמול כי אין אשכים, לא יעלה ליאניס אפילו על הרגל השלישית
חחחח, אתם שופכים אותי.
העיקר שהסלטיקס יפסידו
אם דרוזן היה בווינטרפל הוא היה בקריפט עם שאר המסורסים
חחחחחחח תולעת אפורה
חחחחחח
שינסו להמשיך למכור לי את המזרח, הקליפרס היו קורעים את שתי הקבוצות שאני רואה על המגרש עכשיו.
יאניס עם חיתול XXXL וואו לא יאמן איזה חרבון
לרסק, לרסק, לרסק
😂😂😂😂
יאניס כל כך רחוק מלברון, שנות אור. פשע להזכיר אותם באותו משפט.
פחחחח
==
שנזכיר לך את כל הפעמים שלפלופ עשה במכנסיים?
הורפורד הפך את יאניס מMVP למגב יווני לא שימושי
לגמרי
תזכר בלברון ב2007-08-09-10
יאניס כמה רמות מעל לברון של 2006-8…
לברון בשלב מסוים התחיל לפתח קליעה וכבוד מהשופטים, 2 דברים שעדיין אין ליאניס מספיק…
אני מהמר שבעוד 3 שנים יאניס יהיה יותר טוב מלברון בשיאו…
איפה "חני המהמר" שתמיד תמיד תמיד צודק,
לידו אני באמת הבובה זהבה
ששש אל תעיר את הטרוריסט
חחחח הרגת אותי
חחחחח
הוא כיוון שעון מעורר לשתיים וחצי לפנות בוקר.
הגנה פשוט מדהימה! מת לראות אותה מול ההתקפה של גולדן סטייט. ועוד לחשוב שסמארט אמור להצטרף.
לגמרי
ראיתם איך בלדסו קפא?? OMG מוד פלייאוף
תקעתי מבע כמה דקות. עוד מעט זז לשדה התעופה עם המשפחה הישראלית החוזרת הביתה. שמירת ברזל של הסלטיקס. יאניס ממש איום הערב. שומרים עליו תמיד עם שחקן שני שבא לעזור והוא מכריח דברים.
בעצם בוסטון זאת היחידה שנשארה לי בפלייאוף אחרי שהספרס ויוטה עפו.
כל כולי מגוייס
לרסק, להשמיד, לחקן
* זו לא שגיאת אוטוספלר.
לחקן.
לקעקן
יאניס לא ראה שמירה כזאת כל ימי חייו
100+
omg איזה בלוק של הורפורד
יאניס מחוסל
הורפורד הפך את יאניס מMVP למגב יווני לא שימושי
הורפרד מחקן את הפריק שאין דברים כאלה
אל קנה נדלן ביוון
חחחחחח הקים פנטהאוז רב קומות
הורפורד מצוין היום
בודנצהלר בלוף איך לא קלטתי את זה, כזה פשוט לעצור את היווני כל עוד הוא ללא קליעה, מילווקי אכזבת העונה בשבילי היא בקצב של 80 נקודות הלילה. בראש סטיבנס מדהים איזה הגנה בנה
בדיוק
אמרתי לכם דו ספרתי… אוי ואבוי…
הורפורד וקיירי במיטבם
יאניס נכנס לנגרייה יחד עם ראס אמביד ומיצל
אשך הפכת את הקללה? נראה שהרבע הזה בזכותך
כל המשחק בשליטת בוסטון. לא צריך בכלל קללות ואנטי-ניחוסים.
היה למילווקי ראן קטן עם כמה שריקות בולשיט ופוקסים של מירוטיץ'.
הם לא במשחק בכלל ובוסטון מחזיקים חזק במושכות ומחקנים אותם במרץ.
חחחחח מחקנים ומחתלים
סטיבנס גאון הגנה
יאניס עדיין שוכב על הריצפה…קיבל נוק אאוט
וזה מראה מה שווה העונה הרגילה, כלום ושום דבר, קבוצת ההתקפה הטובה בין הטובות בליגה קבוצת ההגנה הטובה בליגה הMVP נראים כמו בית שימוש מול הגנה מתואמת ולא מזלזלת של הפלייאוף , דטרויט זה לא רמה לפלייאוף מבחן ראשון וכישלון , כל פעם אני נופל לזה.
בסה"כ שלושה רבעים של גיים 1
אל תספיד את מילווקי. קשה אחרי סדרת משחק ילדים לבוא ישר לשרוט ולהילחם. זה מעבר לא פשוט שכמעט כולם נופלים בו.
באד הופך לילדה בוכיה בפלייאוף מול מאמן חכם וקשוח.
זה לקח שלמדתי מהעונה של בלאט ולא שכחתי לעולם. הסצינה שלו אז הייתה חזקה מדי ונחרטה.
חחחח
הורפורד… וואוו! מדהים!!
אם יש משהו שאני שונא ב-N.B.A זה את הצעדים שהשחקנים עושים.
למשל חסר רק שאירווינג יחבק את הכדור וירוץ איתו מקצה אחד של המגרש למשנהו.
יאניס לא ראה מספיק הארדן הוא הולך בכוח מול כוח הארדן היה מכניס ידיים מתחת לידים בכל מהלך כזה שהורפורד מושיט ידיים
אני מכריז שתם הטקס
התעללות בגופת צבי
חחחחחח
האם אני חולם?
שימישהו יתן לי סטירה אני רוצה להתעורר….
נו הבאתם מזלגות? האייל תכף מוכן הוא צלוי היטב ומתגלגל. היום אתם מתפנקים באיילים עם סלט יווני
גדול
אמרת שהאיילים לוקחים ב 6 אז חכה קצת…
קטונתי מול כוחות גיא. גיא הימר על הבאקס כאלופה. אני לא יכול לעשות כלום מול זה. גיא זה כמו פרופסור אקסייבר+ג'יין הפניקס
המציאות הגיעה לדפוק בדלת עם ערכת חוקן
הבעיה של הבאקס זה שגיא הימר עליהם כאלופה
באותו רגע תמה ממשפחת טקס הגיעה
בסיבוב הראשון הרבה ייחסו את הסקור הנמוך של אינדיאנה ביכולת ההתקפית המוגבלת שלה ללא אולדיפו (במידה מה מוצדקת..), אחרי המשחק היום כבר לראות שזה ממש לא מקרי וההגנה של בוסטון בפליאוף מעלה הילוך..
גם אתם וגם אני לא ראינו הגנה כזאת כל העונה משום קבוצה.
חייבים לתת את הקרדיט לסטיבנס מנחם כמו שירדנו עליו, מה שהוא עשה הלילה זה לא ייאמן פנטסטי אלוהי הוא הגיע למבחן עם המון סימני שאלה ופשוט ריסק את מילווקי.
אמת
הטמיר צודק – כל החודרים דוחפים עם היד השניה, מכת מדינה
שום שיטה מופלצת לעולם לא תנצח משוואה מאוזנת של
כישרון
ביטחון
וחכמת משחק.
100+
איך איינג' לא הצליח להיפטר מרוזייר כשהמנייה שלו הייתה בשיא. כל כך חבל.
האבובו של הורפורד הילד בה לראות את התכשיט עם 5 בלוקים מגן עדן.
אוקי הגעתי רק עכשיו
אפשר הסבר לתוצאה??
בשני מילים חיתולים למבוגרים.
זה מה שיאניס צריך הלילה, בוסטון מדהימה הגנתית והוא כמו אמביד הולך בכוח כנראה כשאתה 2.10 לא מגיע חמצן למוח או שקוראים לך ווסטברוק .
עצרת את יאניס עצרת את מילווקי ובוסטון עוצרים את יאניס.
קליניקה של בראד סטיבנס. הגנת ברזל של הסלטיקס.
הורפורד ב-block party על יאניס.
אני נקרע פה לגזרים,
איזה מסטר פיס של בלוג שרוט היום.
גוווווו בוסטון,
יאניס פעם ראשונה עולה שלב ,
ופעם ראשונה אובר דוג,מותר לו לשלשל,
האקסטרא סמול של דפלוצן בלי ביציות, מטעם האשך גרם לי לשפוך את הקפה
לחקן, לחקן, לחקן, להרחיב,
וואו איזה הלם מוחלט. יאניס מעבר לזה שמקבל הגנה נהדרת מהורפורד פשוט לא מצליח להכנס למשחק
הוא הולך גם בפישוק קל משום מה
תקשיבו לבאד כמעט בוכה בשידור.
זה מאמן שהייתם הולכים אחריו לקרב?
הבחנה חדה
אסיסט נהדר של בראון
שימו לב שכולם עם סרטים שחורים עם המספר של הונדו. חולקים כבוד אחרון להאבליצ'ק…
אתה זוכר מה כתבתי לך על בוסטון כן?
כיין
ובכל זאת בוא נחכה קצת.
זה רק משחק ראשון. גם ברוקלין נצחו אחד בחוץ לפני שטוטאו…
עכשיו הזמן של הבאקס לחשוב מחוץ לקופסה. הייתי רוצה לראות את יאניס סנטר ליד ווילסון או מירוטיץ' ברבע הזה, אבל לא יקרה לדעתי. העונה הם לא נתנו דקות משמעותיות לאף הרכב מלבד החמישייה הפותחת והחמישייה הפותחת עם סטרלינג בראון במקום ברוגדון.
סטיבנס קח פסק זמן
יאניס מפגיז דווקא מבחוץ
קיירי בחוץ – בוסטון תקועה
מה הקומיגהם הזה עושה על המגרש לא בענף הנכון
בסדר מותר לו הוא לבן, זה אפלייה מתקנת. הבעיה שלבאקס יש גם שחורים שלא בענף וזה לא מקובל
חחחח יותר גרוע מקורמקז מפילי אני לא צוחק. סטרלינג בראון צריך להיות שליח פיצה לא שחקן כדורסל
שמישהו יסביר לי למה סטיבנס חיכה שיישאר רק 10 להתקפה בשביל פסק זמן
בשביל האתגר
תמיד יוצא מפסק זמן עם סל קל
צריך להשמיש את ברוגדון דחוף. גם ריי אלן וקארים לא יזיקו.
קיירי יכנס אחרי ה-TO ויסגור את הסיפור
בוסטון צריכים ללכת יותר כל פיק אנד רול של הייוורד. זה עבד כל כך טוב בחצי הראשון.
מידלטון בסדר גמור היום, וגם יאניס לא טוב, אבל מצליח לשים נקודות באחוזי הארדן שזה לא נורא, הבעיה היא שחוץ מזה רק היל ומירוטיץ' במשחק
האם ביינס לא יחזור?
🙁
ברוק לופז בשוק טוטאלי איזה ארבע דק'
גיים סט מץ' פדרר
יא רבנאן הורפורד
יאללה הגיע הזמן לעבור להארדן VSדוראנטולה מחוזק בקרי וקליי הצולעים
נראה לי שהמצב הזה משמח אותך .
מה פתאום משמח. אבל אני לגמרי בעד הארדן
ערב מהחלומות.
ואני כבר מתחיל לדאוג איך משחזרים את זה במשחק הבא…
רק שביינס יהיה כשיר
🤦🤦🤦🦌
וואו
אני פשוט לא מתעורר מהחלום הזה
תהנה דוקטור, מגיע לך אחרי המרורים שהאכילו אותך
אני על העגלה של האשך,וואלה נעים פה,
באמת תהנה דוק רזי,גוווווווו בוסטון
תודה למברכים
בהחלט משחק שלו לא ציפיתי.
הסלטיקס הפתיעו אותי כשהעלו הילוך.
עכשיו באמת אפשר לסגור את הבאסטה. היום , כמובן , עוד לא את הסדרה.
אם כי כתבתי בפריוויו שלדעתי הסלטיקס עוברים את הבאקס.
סטיבנס שחט צבי היום , הורפורד לקח את הקרם וביצע איתה מעשים מגונים ביאניס.
.
לגבי יאניס הוא יהיה חייב לפתח קליעה בדומה ללברון, יותר מדי פשוט וקל לעצור אותו בניגוד למלכה קבלת ההחלטות שלו רעה הוא הולך יותר מדי פעמים ראש בקיר
הוורמורס פותחים עם איגודלה במקום בוגוט
קדימה שיקוץ , תנצח את הלוחמים.
אל הורפורד השחקן המצטיין במשחק
+10
לגמרי. משחק מדהים!!
איזו השפלה אלוהים. מעניין מה נראה במשחק הבא וכשהסדרה תעבור לבוסטון
ופרס חוקן הזהב הולך ליאניס
אשך אמביד ודרוזן שלחו עכשיו מכתב תלונה על זה, אמביד אמר עכשיו בראיון שהוא חייב לקחת את הפרס הזה
ווסטברוק לא יודע לכתוב אז לא הצליח למסור את מכתבו
😂
יש לי תחושה שקיירי נותן להורפורד ומוריס להנהיג את הסלטיקס ובתמורה מקבל רשות לעשות מה שהוא רוצה בהתקפה. בינתיים זה עובד…
עכשיו המבחן האמיתי של יאניס והבאקס.
האם הם מצליחים ללמוד מהמשחק הזה ולחזור מוכנים למשחק 2?
המבחן של יאניס זה יהיה אם יצליח ללכת ישר אחרי מה שהורפורד עשה לו הלילה.
🤣
חחח ברוך
אפשר כבר לעבור למערב. דוראנט נותן הצגה הלילה
איזה גניבת ביתיות מרהיבה של בוסטון,איזה יופי
לא יודע מה איתכם, אני מוכן למנה העיקרית
זה היה הסטייק, עכשיו הקינוח ..
נוקאאוט של בוסטון הערב אבל קצת פרופורציות – רק משחק ראשון בסדרה. המשחק הבא הולך להיות מבחן אופי רציני לבאקס, לבאד ומעל כולם ליאניס להראות מאיזה חומר הוא באמת קורץ . (או בשפת האשך- האם להכין חיתול ?)
חתול?
מיאו
איכסה על אבו זקן
יאבו נראה כמו ההוא ממשפחת סימפסון
אהבל בריבוע. אני לא חושב שימשיכו איתו בשנה הבאה.
לדעתי ימצאו איזה דיל או שיורידו אותו ל די ליג
ד"ר
אני מקווה שאתה זוכר מה כתבתי לך על בוסטון כן?
עניתי למעלה….
האמת שרציתי להגיב לפה זה קפץ לי למעלה משום מה..
שמע יש הבדל גדול בין ברוקלין לבוסטון. פילי לא באה מוכנה. ובכל מקרה בוסטון זאת קבוצת פלייאוף ולא עונה רגילה
באמת מוזר כל הסיפור.
מאחל דריסה קשה על המוח של אבו זקן
קישור למערב בבקשה
יש שידור בערוץ הספורט
זה משחק חינוכי – תפקידו של הפיק אנד רול בכדורסל המודרני. אם מילווקי היו עושים קצת פיק אנד רול, היו מכניסים את יאניס למשחק.
לא ברור איך זה כל כך ברור לכולם חות מלתלמיד של הפלאח.
בלדסו חזר לשלשל,עשה נזק היום,
דהפלוצן ש המזרח.
איזה חוזה הוציא מהטמבלים של הפרונט אופיס של מילווקי
חוזה של 17 מיליון בערך – מצוין בשביל טרייד עתידי על סופרסטאר…
חייב להגיד שהcoach mode החדש של הליג פס מאוד מעניין. זה עדיין התחלה ויש שם המון טעויות והמון דברים מיותרים אבל נשמע לי כמו פוטנציאל ענק לעתיד
אתה יכול להסביר מה זה?
בליג פס יש מודים חדשים לראות את המשחק. Coach mode ו fan mode. לא ראיתי עדיין את הפאן מוד אבל במצב המאמן יש סרטוטים תמידיים על הלוח את התרגילים שהקבוצה עושה, סטטיסטיקה מצטברת ועוד. כאילו יש מאמן עם טוש על הוידאו שמסרטט את המהלכים של המשחק.
מילווקי שילמו כאן שכר לימוד מול קבוצה מנוסה יותר. מאמין שבכל זאת ינצחו בשישה-שבעה משחקים.
אני לא מבין איך אנשים פה הספידו את בראד סטיבנס אחרי שלוש השנים האחרונות. בשלוש השנים האלה היו לו תצוגות אימון מטורפות כשהוא מביא את הקבוצה שלו כל פעם לשיא חדש דווקא בפלייאוף. בעיניי הוא אחד המאמנים הטובים בליגה, לדעתי שני אחרי פופ.
נתן, כדאי שתספר את זה למנחם
נראה לי כבר אמרתי לו כמה פעמים באחד מהטורים בהם הוא טען שהוא מאמן נוראי.
הבעייה היא החלטות מוזרות ואי שליטה במשחק המהלך חלק גדול ממשחקי העונה.
לפחות בפליאוף רואים שינוי מגמה. כאילו הוא הרדים את כולם בתצוגת שיפוט לא טובה ועכשיו הוא התנשל ורואים משהו אחר אחרי שעבר מין מטהמורפוזה.
תצוגת אימון…
איך אני גאה בירוקים שלי! שחיטה הם עשו פה היום
לא להספיד את מילווקי,הם רק איחרו את ההסעה לסיבוב השני במעט,הם יגיעו מוכנים למשחק הבא.
בוסטון התחברו בדיוק בזמן לפלייאוף (לא שהיה לי ספק למרות כל הבלגן בעונה הרגילה).
אני עדיין נותן לטורונטו את הניצחון במזרח ,לא משנה מי תעלה בין 2 הקבוצות כאן.
סיאקום וקוואי מזכירים לי איכשהו את ג'ורדן ופיפן ,2 שחקני הגנה והתקפה מעולים.
שניהם יכולים להוביל כדור,שניהם מסוגלים לשמור על 4 עמדות וקוואי יכול לגמור משחק בדקות האחרונות .
טורונטו גם עם הסיכוי הטוב ביותר מול הקבוצה מהמערב,יש שם צעירים מוכשרים,שחקנים מנוסים שראו כמעט הכל וכמובן קוואי (וגרין) עם טבעת וקור רוח מפחיד .
גולדן יוסטון
http://bfst.to/watch/nba-5.php
אז בסדרה של בוסטון הימרתי על בוסטון. פה אני מהמר על יוסטון ושניהם ימשיכו עד לגמר ביניהם
אני לא יכול לשמוע את שימי ריגר יותר!!!!!
שימי ריגר: "איך קוראים לבחור הנמוך הגבוה השלישי?"
.
הוא התכוון לאריק גורדון..
מה הקטע בהצגת שחקנים לומר מה המכללה בה השחקנים שיחקו? את מי זה מעניין?
באמת מוזר
למדו משימי
כל כוכב גדול בליגה, חוץ מהיושב במרומים, וכוכבים שנוצרו אצל פופ, עברו רגעי היחנקות בתהליך, וגם ליאניס זה אמור לקחת קצת זמן…
דוראנט ולנארד כרגע הכוכבים המובילים בליגה שעברו את זה…
הנה היוסטונים אוכלים סטייק.
או להיפך
שמישהו יעשה טובה וירדים כבר את שימי ריגר. יעשה חסד עם כולנו
יש לערוץ חמש ווליום?!? בחיים לא ניסיתי, כל יום מגלים דברים חדשים
איזה פתיחה של דריימונד
לא נראה שמישהו פצוע
אני גוזר ותופר חיתול מברזל יצוק לאבו זקן
"מר שיקוץ" לך הביתה
עברתי מבובות לחיתולי נווווו😱😱😱
יואל קשרת את חני במרתף? באופן מוזר אני דואג לשלומו
נעלתי אותו, עם הזונה מאוהיו "מר שיקוץ המקורי" שיבצעו מעשים מגונים אחד בשני,
חני אמר שהסטיה שלו זה בולבוסי רגליים,
שיהנו אחד מהשני עד 120
חחח 1+
איך זה שריקה? מגוכח הרס את הליגה
לשימי ריגר כבר התרגלתי, אבל השדר הזה שמנסה בכוח לדחוף את דוראנט כאילו הוא שולט בליגה 15 שנים.
קלעי מדהים, אבל כל עוד הוא בווריורס דם אם הוא יעשה ממוצע של 35 זה לא ישכנע אותי, שהוא עדיין לא הוכיח שאפשר לבנות עליו התקפה.
ההתקפה של הווריורס בנויה על קארי. על התנועה שלו, על ההתאמות שההגנה ממול מבצעת.
דוראנט סקורר מטורף. אבל לא מכונת התקפה.
מה ההבדל בין סקורר מטורף למכונת התקפה?
מכונה זה כמו סקורר, רק עם לייזר מהעיניים
אין לו את ההשפעה ההתקפית שיש ללברון, קארי, הארדן, קוואי.
כסקורר אולי רק קארי משתווה אליו, אבל מבחינתי הנקודות של דוראנט הן נקודות ריקות. כמו אנטוני דיוויס בניו אורלינס לדוגמא.
נו באמת, תן לו את הכדור והוא יעשה סל, הוא ממש ההגדרה של מכונת התקפה
עצוב שחקני ששוקלים 100 קילו רק נוגעים בהם ומקבלים עבירה.
חחחח
הארדן, הקוזאק הנגזל ודה אנתוני לה שמעלעעע
לא פאול לא פאווווול
זה עצוב דוקטור , השופטים הורסים את כל ההנאה מהמשחק הנפלא הזה, זה משחק של גברים ומפלצות אתלטיות לא הגיוני שלא יאפשרו פיזיות כלל, פשוט עצוב אני לא אומר לחור לשנות ה80 אבל חייב מגע.
הארדן רואה קליי מתחיל לפחד
דריימונד גרין, גם מול הקליפרס, פשוט מצוין
גרין מצויין בהתקפה, אני לא יודע מי מגן חלש יוצר קרי או הארדן אבל שניהם מהמגנים החלשים בליגה.
דריימונד פתח חיה רעה,מעולה לגולדן
כמה כישרון על המגרש, נראה כמו ספורט אחר
הקרסולים נראים בסדר
לחתל, לחתל, לחתל, עם תחתוני ברזל,
כמה כמה? אני לא מצליח להוריד את העיניים מהנעליים של הארדן.
אני חוזר בי, זה קצת מעצבן הcoach mode. יש פוטנציאל גדול אבל הרבה דברים מיותרים. אני מבין בעצמי שיש סוויטץ' אני לא צריך שמישהוא יגיד לי את זה.
אבו זקן דוחה עם השטיקים שלו. אנטי כדורסל.
חייבים להגביר את תנועת הME TOO נגד דוריס ברק, היא פוגעת לאנשים בשמיעה
.
הארדן גמור למדו לעצור אותו
דחוף לשדך אותה עם שימי ריגר שיישבו בבית ויראו ביחד
גולדן מחרטטים את כולם אין שום פציעה לקרי וקליי רצו להרדים את יוסטון
מצחיק איך שחקני יוסטון לא יודעים מה לעשות עם הכדור
השופטים מחזירים להארדן על כל העונה ולא שורקים על אף עבירה עליו
2 מקרים גבוליים. אחד מהם בטוח כלום…
הארדן ראה את הפריק ואמר "hold my beer"
אמן אמן אמן גולדן פותחים חור חדש לשושנה של אבו שיקוץ,
בטח קר מחזיק קיט,עזרה רפואית על כל מגע עם הקרציות של אבו זקן,
מגע מעל חזה, דורש שטיפה מלאה
מגע בזקן – מורידים יד
התחילה ספירה חדשה ל-0 מ-27
חחח מה אתה מעתיקמ😎
דקה לפניך..
הארדן עם הסטפבק עצר את זה
גולדן מנגבים הארדן ישן יוסטון במוד 0 מ27
פה יהיה ניגוב שימעון,
סנו פוליש אנטי קרציות
רוקטס רוצים לחדש את שיא ההחטאות משלוש
איזה איירבול של קרי כמו ראס
הארדן וקרי מתחרים בלחרב
הארדן רוצה להצטרף לקלינגונים
דוראנט שחקן מדהים ,אבל מעצבן
שבר ת'קרש
קר חייב טיימאאוט לאפס את החברים
שיפוט מדוייק מאוד עד עכשיו
חחח איך עדיין ממשיכים לעשות על הארדן את העבירות כל הצעירים הדבילים
לא היתה עבירה
מהלך לפני זה היה אותו הדבר על קארי ולא שרקו
וויי וויי אליפות העולם בגירזונים, הרבה עצבים בשני הצדדים
הארדן עושה ווסטברוק
בול
ליוסטון יש סיכוי רק אם הם יזרקו פי 3 מהקו
פסק זמן מטופש ביותר של יוסטון. כולם יודעים שגולדן סטייט צריכים הפסקה והם מקבלים אותה במתנה…
עם כל הכבוד לדרוזן הארדן זה הצ'וקר מס' 1 בפלייאוף. באמתחתו שנים רבות של ניסיון והצטיינות יתרה בתחום.
הוא הולך פריסטייל, בלי חיתול, אפילו לא אכפת לו להתלכלך.
עד כדי כך הוא מקצוען.
צוקר לא יכול להגיע פעמיים לגמר המערב ולגרור את הלוחמים לגיים 7
פריסטייל ,אמן אמן אמן 😝
מהפה שלך אשך
יוסטון עם 1 מ-11 לשלוש.
גולדן עם 0 מ-1..
גולדן סטייט עם ניסיון אחד לשלוש – איירבול…
לוני קולע חצי מרחק מיי גוד ירון
סטפן הגיע
פול מחרב ליוסטון
לא פייר
לא אותו רמה, יוסטון לא יכולה לקלוע מ3 הלילה.
.
הארדן גמור לא יודע אם זה פציעה ביד (אמרו שנח יומיים) האיש לא מסוגל לקלוע ולמדו לעצור אותו , החדירה שלו מימין מאוד חלשה.
להדביר את המצורעים
יוסטון ברבע הזה פשוט זוועה. זוועה.
הארדן לא יכול לנוח במשחק הזה, גולדן סטייט עם הגנה מעולה בפיק אנד רול.
כריס פול נראה בשוק
הארדן חייב לקסום אחרת זה יגמר ברבע השני
דוראנט יתחיל לקלוע וזה יהיה 30 הפרש
פול דחקן גמור מי שחי בסרט של שנה שעברה שיצא מזה והוא רק ילך וידרדר. פה ושם ייתכן שיתן איזה משחק טוב אבל בכללי הוא גמור הוא שומר כמו אוויר. ראס ופול בדרך התלולה למטה מורי ויאנג יחליפו אותם
כריס פול גמר את יוסטון ויש לו עוד 3 שנים בחוזה ב40 מיליון לעונה. יוסטון במוות קליני הם רק לא יודעים את זה
חשבתי שבגלל שנפצע הם הפסידו שנה שעברה
שנה שעברה זה שנה שעברה מאז הזדקן ונחלש
יוסטון עם אחוזי גבינה הם איכשהו במשחק בגלל איבודים מיותרים, אם הכדור לא יתחיל להיכנס זה יגמר הרבע.
גרין עם 8, 4 ו-5 ברבע הראשון…
2/4 לעומת 1/14 באחוזים מחוץ לקשת…
להזמין וטרינר להארדן, הוא נראה לי חולה.
חחחחח
המשחק של הלילה אפילו לא התחיל-
מקווה שסרסי תדפוק כמה צ'אקות על הראש של אם הדרקונים ,מלך הזומבים והאיש שלא ידע כלום.
בילי דונובן?
חסר תועלת מ"ריקון"
מקווה מאוד שדאנטוני ישרטט לפחות איזה תרגיל או שניים בהפסקה עכשיו, כי ההתקפה של הרוקטס פשוט תקועה.
זה לא רק הזריקות שלא נכנסות, זאת גם בחירת זריקות עלובה.
אל תתרגשו מהובלה של 6-10 הפרש.
זה יכול להיסגר בדקה עם הקבוצות האלה
טירוף… בינתיים 2-18 מהשלוש ליוסטון
יוסטון מנגרים תחת
טאקר חיה רעה
עכשיו דווקא ההתקפה של יוסטון בוחרת זריקות טובוח, אבל עדיין הן ממאנות להיכנס.
כריס פול שומר גדול
עלבון לקליי שלא קולע עליו
דוחף אותו, מסובב אותו, נכנס מתחתיו, קליי לא יכול עליו
איך קורה ששתי קבוצות כלכך כשרוניות מפשלות ביחד?
הווריורס עם איזה מיליון איבודים
והרוקטס עם בערך חצי מיליון איבודים+החטאות שלא מהעולם הזה
הראו בהתחלה תמונה של הארדן עם תחבושת על יד שמאל
ידוע מה קרה לו?
הנה פול סוף סוף קלע
פלייאוף הארדן, הוא חזר..
הרוקטס על 3 מ-200 לשלוש. הארדן פשוט זוועת עולם. גורדון מחרבן קוביות.
ועדיין רק 6 הפרש.
יוסטון יכולים להיות מעודדים.
כנ"ל הפוך
מצד שני, לא בכל יום הווריורס יאבדו כדורים בכזאת סיטונאות..
בוא נסתכל על זה הפוך – גרין ולוני הקלעים המובילים של הלוחמים, יש להם מלא איבודים, אף אחד מהספלאש או דוראנט לא בעניינים, ובכל זאת הם מובילים ב-6
תומפסון בא לרסק, ולהשמיד, לחתל ולהדביר
הארדן לא הגיע הוא רטצה להיות קלינגון
התקבל ישירות כמפקד צוות
מסלול מהיר למצטיינים
קליי נכנס
כריס פול גמור הוא יכול לבצע פעולה פה ושם, אבל הוא איבד את כל הזריזות, יוסטון מטומטמים קבוצה אחרת הייתה עושה 20 הפרש על כל האיבודים של גולדן סטייט.
מאחל ל2 הקבוצות הפסד מכובד
ברוך אני לא יכול להתאפק יותר. הקצב שבה אתה מכתיר מלכים ומורידם אפילו מלכות ישראל בימיה הגרועים ביותר לא זוכרת. הארדן גמור? גם יאניס? קוואי הוא המלך החדש? לכמה זמן?
100000000+++++
בגלל זה קוראים לזה בלוג חי,מותר להביא שריטות לשולחן,
גם לברוך יש שריטה,מותר לו
אחת, יש לח שריטות יותר מכולם ביחד לדעתי , אבל למי אין?
בכיף אם השריטה היא לשנות את דעתך הנחרצת כל 2 דקות אני זורם רק שזה יאמר בקול רם
שמור את הקריזה לחולה נפש חני" אני תמיד צודק"
או לסומסום הדבלול
עזוב את השטויות שכתבת על ראסל פילי לברון … להזכיר לך כולם טועים.
יאניס לא גמור יאניס חייב לפתח קליעה , קוואי טוב משניהם בהרבה בפלייאוף איפה שקובע
אין מה לעשות יש שחקנים שמעלים רמה בפלייאוף (דוראנט קוואי לילארד. ויש כאלה שיורדים .
אוקי ובהינתן שיאניס ישאר אותו הדבר כמה תיגמר הסדרה הזו? ומה יקרה במפגש בסדרה הבאה? אגב יוקיץ' עדיין לא יכול להוביל קבוצה?
להזכיר לך מה כתבת על ווסטברוק ? כולם טועים זה חלק מהיופי להביע דעה.
מה כתבתי על ווסטברוק?
אגב אין לי שום כוונה להפוך את זה להתנגחות אישית אבל וואלה כמות הדעות הנחרצות שלך שמשתנות בן רגע משגעות אותי
אין דעות נחרצות, להראות לך את הסטטיסטיקה של הארדן בפלייאוף לעונת העונה הרגילה? ירד ב10 נקודות כמעט ו8 אחוז אפקטיבי , קרי? .
.
איך יאניס נראה הלילה ואיך שיתקו אותו?
.
ואם זה משגע אותך חמוד תשתה מים ותרגע .
עזוב אתה יודע מה – אתה פשוט צודק – כמו תמיד – אתה תמיד צודק – אני צריך לשנן את זה ולזכור את זה בפעם הבאה שהעיניים שלי מטעות אותי. אני אשנן את זה ואלמד מהטעויות שלי ואולי ביום מן הימים אני אפילו אהיה טיפה צודק כמוך
הלוואי שהייתי תמיד צודק, אני כותב את מה שאני רואה ומסתמך על סטטיסטיקה.
מה שאני לא אתן בטח לילד זה להגיד לי אם להשמיע דעה או לא, אתה לא חייב להתייחס ובטח שלא להגיב לי יותר אם זה מפריע לך.
.
גם קרי וגם הארדן יורדים בסטטיסטיקה בפלייאוף שניהם עדיין שחקנים מצויינים).
עזוב פרשתי. אם נפגעת ממשהו שאמרתי אז אין לי כוונה כזו. בהצלחה ברוך.
קרי כזה חלש בפלייאוף ולא רק הזה כל פלייאוף הוא יורד ברמה באופן הזוי.
הופה
על כל משפט כזה הוא תופר שלשה
קרי לא זז בלי כדור הוא זוחל
אין זה 3 על 1 הארדן התחיל להדתלט יפה אבל קרי קליי דוראנט עם צאקות
הארדןןןןןן עיזה סל על קליי
איגודלה הלך חצי מגרש אין צעדים, עצוב מה שנהיה מהשיפוט בליגה, הארדן לא מקבל שריקה הזוי
הולכים מתחת לרגליים הלוחמים קבוצה מגעילה, השופטים בעדם אז יוסטון לא מקבלים שריקות
שופטים דופקים את הארדן, חייבים לו כבר חמש שריקות
עד שהארדן קולע שלשה הוא חוטף שלושה סלים קלים בצד השני
מה אתם אומרים? קליי ״ילד טוב ירושלים״ ניסה לעשות זאזא להארדן.
שלוש פעמים
אווו סופסוף שופט משתיק את הדונקי שמרשה לעצמו יותר מידי
זאת הטכנית השלישית שלו כבר בפלייאוף…
קליי פעם שנייה מתחת לרגליים של הארדן, ואין שריקה זה עבירה מסוכנת, שיפוט ביתי ועצוב. הארדן לא קיבל 3 עבירות כבר
נכון מאד הוראה מלמעלה הנה מה רשם לי חבר
מה שווה לראות את המשחק אם זאת ההוראה מלמעלה
+1. הם מנסים לעשות לו מה שעשו לקוואי לפני כמה שנים. מלוכלך, אבל הם יודעים שזה הסיכוי היחיד שלהם לנצח.
אדם סילבר הגיע למסקנה שבלי דוראנט/סטף בגמר לא ימכור מספיק חולצות בסין
הגנות ברמה הגבוהה ביותר. תענוג
שמעון – קליי כבר היה צריך לצאת עם שש עבירות
נכון לילה טוב אדם סילבר
חחח בדיוק
שיפוט מכור, קליי בא לפצוע את הארדן, 3 שריקות ברורות שלא נשרקות בצד השני כל נגיעה בקרי שריקה (ראית את השריקה שקיבל מהארדן),והצעדים של איגודלה זה ההבדל בנקודות הלילה. עצוב
המצב עם העבירות בעייתי.
חחחח הארדן
אני מחסידיו הגדולים של דריימונד גרין אבל בחיי שהוא נהיה דוחה בהתנהגות שלו כלפי כל מי שסביבו בערך….
גרין בראשם אבל זו ההתנהגות של כל השחקנים + המאמן בווריורס לצערי
אתם מגזימים. אחד מהם היה עבירה, אבל כולם יודעים שהארדן עושה פלופים אז לא צריך לשרוק לטובתו…
הארדן בפלייאוף מתאזן עם כל העונה שהולך לקו כל זריקה
זה לא בפלייאוף זה רק מול גולדן סטייט. הוראה מלמעלה 3 עבירות של קליי 9 זריקות מהקו שנלקחו
הארדן מקבל את כל השריקות מול כל קבוצה עד גולדן סטייט. יש דרג ויש זרג
כלל הזהב בנבא
אדם סילבר הגיע למסקנה שבלי דוראנט/סטף בגמר לא ימכור מספיק חולצות. אז לא שורקים עבירות עד שייגמרו את הקרסול של הארדן…
טוב קליי באמת צריך להיות מורחק, גועל נפש
איזה מלוכלך קליי תומפסון שקט שקט אבל מלוכלך, מזכיר את סטוקטסון
באמת שאני כבר לא מבין למה לא שורקים על המגיעות בשלשה של הארדן רק בגלל שהוא שחקן מלוכלך שסוחט שריקות מנסים לחנך אותו???
השיפוט מביא לגולדן סטייט אליפויות.
אם נותנים להרביץ להארדן בשלשות שיתנו ל-2 הקבוצות ולא ישרקו מתי שבא להם
איזה הגנה על הארדן. בית ספר
הארדן קורס אחרי כל זריקה משלוש כמו מגדל קלפים, אם מגדל הקלפים היה רמאי, ומושחת, ונגוע בכולירה
אנדר אובר ספרדים על זריקות עונשין של הארדן
לא כוחות. 4-1 לג"ס. הארדן עושה פאול תוקף כמעט בכל התקפה. שחקן מגעיל.
יששש שיוויון
יוסטון פשוט קבוצה בכמה דרגות מעל גולדן, השנה הצדק ייעשה אם הזהובים לא יפצעו את אחד משחקני המפתח.
בשנה הקודמת הפציעה היחידה של הרוקטס הייתה פוול שפוצע את עצמו, הוא לא צריך עזרה מאחרים…
צודק פול נפצע ללא קשר לשחקני גולדן. על קוואי אי אפשר להגיד אותו דבר. ולא על השיפוט שמביא להם 7-8 נקןדות למשחק קבוע..
חחחחחחחח שימנו את הכדור
קליי עושה עבודה אדירה על המזוקן כולל איזו עבירה או שתיים , מצד שני עם כל הפלופים של המזוקן לאורך העונה שלא יתפלא שהשופטים לא שורקים גם שמגיע…
רק נגד לוחמי הזהב סה לא נשרק
3 עבירות מסוכנות, הוא הולך מתחת לרגל בכוונה, לווריורס יש היסטוריה עם זה, זה ההבדל בין שוויון לניצחון של הרוקטס, זה הוראות מלעמלה אל תטעה
מי אמר זאזא ולא קיבל????
האיראנים פרצו להארדן לטלפון
אני פריק של דוראנט, אבל הארדן לא פחות טוב ממנו. שניהם בליגה משלהם. הארדן זה קבוצה של איש אחד. מדהים.
לגמרי הארדן השתלט לחלוטין אחרי פתיחה חלשה.
2 השחקנים הטובים בעולם בפער
שוויון 🍺
סטפני מחרבן את המשחק
מזל שיש שופטים
השיפוט בסך הכל בסדרעם נטייה קלה לזרום יותר מדי- ל-2 הצדדים…
אני אוהב את קרב האובססיבים
יאללה שהרוקטס יתנו במחצית השנייה את ההגנה מתחילת הרבע הראשון, אבל אם אפשר רק שההתקפה תהיה כמו ברבע השני..🙏🏼
מגזימים פה כרגיל עם השופטים כמיטב המסורת, אבל אם יש צדק וביצים צריך להרחיק את קליי למשחק אחד לפחות.
פאריד סופית במלונה? 🙁
הדקות הטובות של גולדמן סטרייט הן הדקות שסטף מוביל את ההתקפה
ברגע שחזרו לבידודים בוסטון חזרו למשחק.
צריך לשמור את הבידודים של דוראנט לדקות המתות
דוראנט נבהל מהאפשרות להשוות שיא נקודות של ג'ורדן ומשחק גרוע (כמה איבודים כבר יש לו?)
4
שמעו זה שהארדן מביא נפילה על כמעט כל זריקה זה מעצבן. מצד שני, כן אמורים להיות כללים שנוגעים לכך שהשומר לא אמור לחדור למרחב הנחיתה של הזורק.
אפשר לקרוא להארדן פלופר עד מחר, אבל לפחות פעם אחת (מתוך 3 פעמים), החדירה של קליי למרחב הנחיתה של הארדן הייתה דיי מסוכנת..
לפי דעתי קליי היה צריך לקבל עוד שתי עבירות בגלל שראו בבירור שהוא נכנס לנתיב נחיתה של הארדן.
הארדן כרגיל מנסה להכריח עברות
סוף סוף.למדו לא להאמין להצגות שלו
מראה איזה שחקן הוא באמת 4/14 מהשדה
הארדן מנסה בבירור להכריח כפולים מהשלוש שלא נשרקים..בצדק ולא בצדק
סיכום חצי
הארדן הכריח זריקות ברבע הראשון אבל ברבע השני הם נכנסו לו
קליי עושה עבירות חופשי על הארדן אבל נשרק לזכותו רק עבירה אחת
ננה החזיק את יוסטון ברבע הראשון עם 3 חטיפות
דריימונד ולוני היו טובים גם ברבע הראשון
סוף הרבע השני הנצרה של יוסטון נפתחה התחילו עם 1-10 מהשלוש בערך ולקראת סוף הרבע השני הם היו 7-9 מהשלוש
טוב זה חייב להיאמר סטפן קרי הוא שחקן טוב + ולא יותר מזה, נניח 8-8.5 מתוך 10, לעומת הארדן ודוראנט שהם 9.5-10. פרסטי יא גאון היה לך שתי עשיריות ביד ונשארת עם ה7-7.5 שלך חחחח. יאללה להעיף את הלוחמים..!! יוסטון בוסטון בגמר זה קליט וחרוז.
לך לישון
שיא של שנתיים בלחץ וחוסר יכולת בפלייאוף כרגיל שחקן של 8-8.5 כיום, בשיאו אולי 9.5.. אני כבר משתוקק ליום שדוראנט יעזוב, הוא קרוב מתמידדד.. וגולדן יטיילו במקומות 5-8 במערב..
וואלה איזו עליהום על קליי. הארדן קופץ לרגליים של קליי בשביל הפאול וחוץ מפעם אחת שאכן היה פאול כל שאר הפעמים זה פלופ של הארדן
קליי ממש לא שחקן מלוכלך, אבל לפחות בחלק מהזריקות של הארדן (בוודאות בשלשה שדווקא צללה פנימה), החדירה שלו למרחב של הארדן הייתה מסוכנת.
זה הכל.
שכחתם מי זה הארדן
הצליח לעבוד גם עליכם עם ההצגות שלו
קליי שחקן הוגן מאוד וזה ידוע
אין פה שום דבר הוגן, זה עבירות הוא שם לו רגליים מתחת למשטח הנחיתה, 3 פעמים זה אומר דרשני חבל שהשיפוט מתעלם (הוראות של סילבר).
הבעיה של הרוקטס בחצי הראשון – אחוזי קליעה , וחולשה של אבו-זקן .
הבעיה של הווריורס – איבודים , איבודים , איבודים .
הראשונים – עדיין חלודים
השניים – תמיד נוטים לאיבודים , והיום אולי גם עייפים מהמנוחה הקצרה.
בינתיים הכוכבים עוד לא הופיעו . דונקי הבולט בג"ס . טאקר ביוסטון , בהצרת צעדיו של דוראנט.
הגיע הזמן שסטיב קר יראה לנבלות שלו קצת סרטונים של מרסלו ביילסה המאמן הארגנטינאי האגדי (כדורגל) , כיום הוא מאמן את לידס יונייטד מליגה שנייה באנגליה, ממליץ לראות תקציר של לידס אסטון וילה מהיום. דוגמא לספורטיביות מופתית!! מה שהלוחמים עושים לא ספורטיבי ההיכנסות לרגליים של היריבים והעזרה מהשופטים, זה אנטי ספורט!!!!
הארדן מצויין גם בהגנה ובהתקפה היה צריך לקבל 3 פאולים מ-3 המשכיות.
סטפני לא עושה כלום שכח לשחק אפילו גרין יותר טוב
צודקים השופטים.
לא צריך לשרוק לאף עבירה משלוש.
כל מי שהמגן שלו נוחת לו באזור שפשוט יפסיק לקפוץ קדימה.
אתם יודעים גוף שנע קדימה לא יכול להיעצר בפתאומיות באויר. אז הוא נחת ליד הרגליים של הזורק ביג דיל.
מי בכלל היה מסתכל על זה פעם. רק הכדורסלנים הבכיינים של ימינו.
ברגע שיפסיקו לשרוק את זה זה בכלל לא יהיה אישיו
תספר את זה לברוס בואן היו מסתכלים על זה גם לפני עשרים שנה .
דריימונד גרין הוא פשוט שחקן מגעיל. רק בגללו אני בעד הרוקטס בסדרה הזאת.
נו באמת גולדן הסתבכו מול קליפרס המתוקים, אתם באמת חושבים שיש להם סיכוי בסדרה הזאת בלי עזרה חיצונית? צריך שיפסידו כדי שדוראנט יעזוב.
הפרצופים של קרי הם ההוכחה שמוצא האדם מהקוף
אין בעיה דקסטר באותו מידה מותר לבעוט לדוראנט בביצים בכל ג'אמפר.
גם אני עובר את הארדן וקרי, ב1 על 1 .
.
איזה שחקן טאקר נגר אבל עם לב ענק
אליפות העולם באיירבולים
יוחזר פי ג'יי טאקר לאלתר לארץ.
שוקל להציע למנות אותו לשר לביטחון פנים.
סופסוף קליי מתנהג כמו מבוגר וקולע מתחת לסל
סטפני וגרין כמעט שוברים את הצילינדר מזל שיש שופטים
עוד הצגה של גרין. שיפוט נוראי. משחק של בלרינות אם זו עבירה של קאפלה בריבאונד.
קליי מתחיל לנגב
וואי וואי… המשחקים המוקדמים האלה כמעט גרמו לי לפספס את כל האקשן
אז בוסטון הביאו את הקריפטונייט (הורפורד) מול יאניס.
הייווארד המשיך לשחק טוב ודווקא טאטום נעלם…
וגם סטף וגם קליי משחקים למרות הקרסול. וכבר כל הארבעה של הווריורס בדאבל-פיגרס
איזה קרסול? עובדים על כולם בעיניים ניסו להרדים את יוסטון ולהאדיר את עצמם כמו ה40 מעלות חום של מייקל 🤣🤣🤣🤣
קרי אומר לעצמו בדוראנט ננוחם
אפילו קונוס שומר טוב מהארדן
הארדן לא מנסה שומר כוחות לגמרי חח אפילו בהתקפה לקבל כדור הוא לא רץ יותר מידי מביאים לו ישר ליד חסכון באנרגיה
ננוחם התעורר
מה עם קנת פאריד ? שחקן שמתאים לסדרה להגנת חילופים והראה גם יכולת מהשלוש ביוסטון
לפי דעתי שחקן מתאים מאוד לסדרה….עדיף על ננה
מי זה ההאוס הזה? איפה אוסטין ריברס וג'רלד גרין? איפה המאנימול?
באמת איפה הם נראה לי פצועים
אה ריברס לא ברוסטר
אלו רוטציות הפלייאוף הקצרות של דאנטוני… חמישייה עד שמישהו נופל מהרגליים
ריברס חולה לא בסגל בוודאות, לגבי השאר לא יודע
פול והארדן בתחרות טימטום.
יועבר טאקר לעמדת הרכז.
והקלע.
והסנטר.
והמאמן.
לא מבין איך דאנטוני יכול להרשות לעצמו לשחק בלי קאפלה, ננה או פאריד. ההרכבים הנמוכים האלה ממש לא עבדו. גם בשנה שעברה כשעוד היה את אריזה זה לא היה כזה מוצלח, בטח שעם האוס זה לא יעבוד.
חברים, עם כזה בלוג חי מי צריך טלויזיה?
ליוסטון רועדות הידיים.
ריברס פצוע?
חולה ייעדר כנראה רק מהמשחק הזה
תודה.
אה ובוודאות הייתה עבירה על פאול בניסיון שחשה האחרון שלו. ראו בבירור שהוא קיבל מכה קטנה ביד.
אשכרה דוראנט נתן לפול כיף תוך כדיי הזריקה חח
בלייאפ של גרין – הארדן נתן לו דחיפה קטנה מהצד שאם היה הפוך היו פה צעקות
4 של.טאקר לקראת סיום הטקס
מורי בול – עדיף לדרוך על קו החוץ מאשר על קו השלוש
חחחחחח
השופט עמד צמוד לדוראנט ופול ונתן לגולדן 4 נקודות
כמה פאולים לשלוש לא שרקו לגולדה? מינימום ארבעה.
ומה נהיה מקאפלה…עופר פליישר.
בדיחה שנתנו להארדן על זה עבירה. סילבר הביתה
השופטים נותנים את השריקות של הארדןמהעונה הרגילה לסטפני
הארדן יאללה נגב איזה שחקן תאמינו לי קבוצה של איש אחד
בוגי היה חוגג בסדרה הזו
סילבר לקח ליגה של גברים והפך אותה לליגה של נמושות ופלופים ושיפוט לא אחיד , עצוב מה שנהיה מהשיפוט יהודי לא יהודי הוא חייב ללכת הביתה.
זה היה לפני סילבר הוא רק ממשיך דרכו
דחוף להחליף את החיתול לסטפני קארי!!
קליי,דוראנט או איגואדלה
יאללה לגנוב את הביתיותתתת קדימה!!
הארדן זה הדבר הכי קרוב ללברון mvp ו3 פעמים סגן mvp ופעמיים גמר מערב ופעםמאחת גמר הליגה כי הוא במערב. אם היה במזרח היה עושה גם 8 גמרים ברצף ובטוח גונב אחד או שניים. קבוצה של איש אחד באופן טוטאלי ומוחלט
תכלס בוסטון כבר בשנה שעברה היו בשלים ואם לא משחק 7 של לברון היתה סדרת גמר אדירה. השנה התבשלו כל העונה ועכשיו מתפוצצים
את טורונטו לא ראיתי אבל נראים חדים
לטורונטו יש שנה לנצל את קוואיי בשנה הבאה הוא חותם בקליפרס
17-15 מתחילת המחצית !!!
שריקות אדם סילבר
ראיתם מה הארדן עשה? איך זה עבירה תפס את היד של לוני
הארדן הוא זוכה אוסקר בבימה ובבורדווי
חח דוראנט עושה הארדן
פעם אמרו לי שקאפלה הנגר זה אולסטאר הוא אולסטאר כמו גרין וקורבר
איזה אולסטאר ? הוא לא מסוגל ליצור לעצמו לא מסוגל לכדרר.
פול איבד את כל הזריזות שלו אבל קיבל 160 מליון.
לא הבנתי מה התפקיד של כריס פול במשחק
שמעת על המושג סוס טרויאני ?
כריס פול מחרב את יוסטון וזה רק הדנה הראשונה בחוזה המוות פרומו לגון וויק 3 עש גון וול
בדוראנט ננוחםםםםםם
בדרך לגיים סט מץ' בחסות דוראנט וכריס פול
בושה של שיפוט, מכור
כריס פול מחרב ליוסטון. עבירה 200 אחוז על פול משחק מכור
הליגה מעדיפה את הלוחמים פשוט עצוב, מזכיר לי את המשחקים של ריאל בכדורגל עם הפנדלים.
היה עבירה על פול במקום זה הביאו ללוחמים שני נקודות מתנה, ביזיון .
מה רוצים מפול???? מאתיים אחוז פאול של ליווינגסטון עליו!!1
הרבה זמן לא ראיתי את הזריקה של דורנט עם הרגל המכופפת. מה זה אומר?
עכשיו נגד כריס פול. לא יאומן. אדם סילבר פשוט שילם לשופטים
השופטים איבדו את זה לגמרי
איך זה לא פאול על פול??? השופטים מנצחים את המשחק
סטף יצא דוראנט השתחרר שיפוט ביזיון, ממש שערוריה
עצוב אבל זה היה צפוי , במשך שנים הלוחמים נהנים משיפוט מגמתי, 3 שופטים לא רואים את זה בדיחה עצובה, מוכן לשים את הבית באספן שיש פה הוראה מלעמלה.
לא יודע, הנוקמים זה התחום של שמעון, אני ספקן כאן
ככה מטים משחק נראה מקרי אבל כל ניסיון קאמבק ושינוי מומנטום נקטע. תקראו את הכתבה של סמיילי על דונהי.
מישהו שם הרבה כסף על מס זריקות העונשין במשחק
ברור, אבל זה צפוי שמעון, גולדן סטייט מוכרת יוצר כרטיסים, ליוסטון יש כוכב על אחד וסגנון לא מהנה לצפייה, גולדן סטייט יש להם 2 כוכבי על ועוד כוכב כמו קליי.
ביזיון גדול לליגה
שיפוט זבל… נמושות.!!!!!
שיפוט שערוריה לטובת גולדן. לא משהו נדיר או חדש, בכל זאת ראוי לציין
זה פאול ברור של ליוינגסטון, ושתי הטכניות האלה צריכות להיפסל על ידי הליגה. פשוט בושה וחרפה.
איזה צמד סתומים יצאו פול ודאנטוני. דיי, השופטים לא ישרקו על הפאול בזריקה כל עוד המגן לא יכסח את הזורק. למה כל אחד מהם היה חייב לבכות ולגרום לטכנית?? אשכרה 2 נקודות מתנה לווריורס על הטכניות האלה.
מסכים שדיאנטוני היה צריך לסתום את הפה, אבל פול לא היה צריך לקבל טכנית על הדבר הזה כי ברור מאיפה מגיע התסכול שלו ואפשר לספוג את זה עם אזהרה.
+1
דאנתוני צודק bs
שיפוט מאוד מאכזב.
אבל איפשהו אפשר להבין אותם, עם כל הפלופים של פול, הארדן, דוראנט, איגדאולה.. קשה כבר לזהות איפה יש מגע אמיתי
היתה עבירה מכוערת קפץ קדימה אבל זה לא קשור לשריקת טכניות שהגיעו
שנה שעברה מילא, משחק אחד אפשר להגיד טעויות שיפוט. כשזה קורה שוב כבר השנה אי אפשר להגיד שזה צירוף מקרים, יש פה יד מכוונת של הליגה ואני לא רוצה לשמוע אחרת.
מאז שכתבתי את התגובה ליבנגסטון עבר את החצי וקיבל 2 זריקות מתנה
אני במקום יוסטון לא עולה לרבע האחרון.
שהשופטים ישחקו.
מזמן לא ראיתי משחק כל כך מכור.
הם אפילו לא מנסים להסוות את זה.
בראייה לאחור איזה מטורף היה הטרייד על כריס פול- אם בברלי היה במקומו יוסטון לא היו מאבדים אפילו מילימטר.
אבל קשה לשפוט את זה בדיעבד כי זה מסוג הטריידים שגורם לקבוצה להיות במתח הישגי ולהיות כל הזמן במוד של רדיפה אחרי התואר
כן גם בברלי הארל לא היו כמו היום אז ואיש לא יכל לדעת ולא בטוח שהיו מתפתחים ככה. אבל סוויט לו היה תותח גם אז
שיפוט גרוע ולא אחיד. היו חייבים לשרוק לעבירה על פול.
במקום זה תקעו לרוקטס 2 טכניות..
משחק חלש של כל הכוכבים.
כל הטענות פה על השיפוט מיותרים ושטותיים. יש טעויות לכאן ולכאן. לא כל עליה לשלוש שהזורק יוצר מגע זה פאול.
גרין הגיע אסרטיבי וממוקד בטירוף הערב.
אני בדרך כלל לא מתייחס לשיפוט…אבל וואוו.
כל זריקה של הארדן הוא עושה צעד אחורה ואז קופץ עם הרגליים קדימה, כל פעם שמישהו אומר שזה פאוול כשהוא נוחת בכוונה על מישהו אני בוכה בפנים.
כל פעם שהארדן נכנס שמאלה והמגן שלו בצד ימין שלו הוא נכנס בו עם המרפק או הכתף ואז קופץ לצד שמאל בשביל להוציא עבירה.
מקווה שימשיכו לא לשרוק את הרמאות הזאת
5 שריקות מאוחרות של השופטים במשחק הזה שיפוט הולך לכיוון של יוסטון בכל מקרה.
הרדן מקבל שריקות לא שריקות על ימין ועל שמאל, אבל זה קורה תמיד, וזה לא מוריד מהעובדה שהשיפוט פה מפספס שריקות בלי הפסקה
לשני הצדדים
מסכים איתך לגבי הארדן.
אבל היו פה כמה נגיעות ביד בזמן הזריקה, שהמשרוקיות נדמו.
שופטים של גולדן. בושה!
לא היתה עבירה על גורדון
טוב גורדון. יאללה נשמות למרות השיפוט שתרם 15 נקודות לגועליים.. זה אפשרי
איפה בדיוק הייתה כאן עבירה על גורדון?
גם השופטים יודעים מה הליגה רוצה, גולדן סטייט בגמר שיאי רייטינג
הם כבר יעבירו אותם את משחק 1 הבעייתי
מה יש להתפלא
RIGGED
גורדון זה בולדוג, חיה רעה
גורדון נלחם כמו אריה היום רק הוא והארדן במשחק יחד עם טאקר בהגנה. נראה אם ינצחו את השיפוט
קבוצה שכל השנה עובדת על שופטים לא יכולה להתלונן על השיפוט. פתטי
מותר לחזור מבחוץ??
אסור, רק לפני המסירה כמו שהיה, סל חוקי.
כל משחק של יוסטון גולדן סטייט מדברים על השיפוט כנראה שזה לא מקרי!! האאוט של דוראנט בעונה הסדירה השנה, בגיים 6 או 7 שנה שעברה בגמר המערב, לא זוכר בדיוק היה שיפוט נוראי לטובת גולדן. זה לא מקרי.
טוב אחי, חי בסרט
כן מה עם האאוט הגדול בהיסטוריה שלא נשרק של דוראנט? זוכר אותו? תסתכל ביוטיוב.
כמה קפלה מקבל? 18 מיליון דולר לעונה?
משחק כמו 1.8 מיליון.
עשה את עסקת חייו.
תכלס גורדון
או איך שקוראים לגבוה הנמוך השלישי
עוד עבירה מסוכנת שלא נשרקת ומורי צריך להוריד את הקבוצה שלו מהפרקט
איפה קנת פאריד?
טוב השופטים התחילו להגזים ממש
איפה היו שני הפאולים האלה?
מה קרה, פתאום השופטים לא בעד הווריורס?
יאללה תתעסקו במשחק קצת
נראה שמנסים להחזיר קצת ליוסטון
מתחילים לקזז שריקות???
שריקות מצחיקות. הפכו את ה-NBA לחוג בלט
בוסטון תשים סוף לבדיחה הזו מהמערב, מי שלא תבוא
גלגל השיפוט מסתובב…
איגואדלה עשה את זה יפה אבל היה פאול, הרים את הרגל וחסם את הארדן בעליה.
חחח איש לא נגע בהארדן אבל גנבו לו מספיק נק
עכשיו לא היה שום פאול של איגי על הארדן. שריקה מוזרה, חייב להיאמר.
כמו שציינתי למעלה, איגואדלה הרים את הברך לחסום את העליה של הארדן. פאול, כל הכבוד לשופט שקלט.
השיפוט מבייש את הכדורסל
גם הכדורסל מבייש את הכדורסל
והארדן אפילו לא ניסה למכור פלופ.
ו-2 העבירות אחרונות ליוסטון זה גם מלמעלה??
מדהים איך שכמעט ולא היו הטבעות.
כמעט ורק דוראנט.
לדוראנט יש את הקטעים האלה שכל גמד לוקח עליו ריבאונד. חולם בהקיץ
טאקר בכל מקום ובעיקר על הצוואר של דוראנט, מה זה האורקל כשאתה בוגר הטירוף של אולם הפחים??
כל פעם שההפרש גדל השופטים הופכים את המשחק לצמוד
בהתקפה הכל תלוי עכשיו בדוראנט.
בהגנה איגודאלה, איזה שחקן
אני כועס כשהארדן תופר כאלה מיד-ריינג׳ים. אם יש לך את זה הארסנל, למה לא להשתמש בהם יותר מפעם בעשור??
2 הפרש רק , יוסטון לא משחקת נכון התאבו בזריקה מ3, אני מבין שיש עניין של יעילות אבל יש לכם מבטים חופים תזרקו. גם אם זה מחצי מרחק.
למה לא עושים חסימות לדוראנט רחוק מהכדור כמו לקארי ולתומפסון?
לא נראה לי שהוא יכול לעשות כאלה, הוא גבוה וגמלוני מדי בשביל לבצע את התנועות של קארי וקליי בלי הכדור
האמת?
גם שנה שעברה הסדרה הזו היתה מכוערת.
נראה השנה נראה שידור חוזר+שיפוט כאוטי
להארדן שורקים הכל. להארדן. שורקים. הכל.
קרי יחזור יתפור שלשה ואסיאס ואז יצא ב-6 והכל בידי דוראנט
יוסטון קולעת קרוב ל 60% מ 2
ו 30% מהשלוש
אז אצל דאנטוני עד שזה לא 99% לעומת 1% עדיין כדאי לזרוק ל 3
ככה הוא היה קולע במילאנו
שימשיך צמוד עד הסוף. סטף לא מתפקד, קליי חלש, ולדוראנט ירעדו הידיים.
או שה&@#$$ הזה שנח רוב הרבע פשוט ישים 3 שלשות ויסגור עניין . . .
89-89
קיירי!
יאללה כמה צפצופים מהשופטים. כל התקפה כבר.
קארי השחקן החלש במגרש, כמה כיף שיש קיידי.
מצד אחד אסור לגעת בהארדן… מצד שני אסור לגעת בדוראנט… מי ואיך אמור לשחק הגנה?!?!
תראה את השאלה של האשך בחידון הבלוג החי מה קורה אם עץ נופל
ננוחם מתחיל
טאקר ב 5 עבירות יותר משמעותי מאשר קרי ב 5 במשחק הזה
לא מבין למה יוסטון לא הולכים פנימה
הולכות להיות פה חמש דקות של זריקות מהקו
מזל שיש תקציר ביוטיוב שמריץ את המשחק…
איזה משחק מעצבן
אחד מהמשחקים הגרועים שאני זוכר , השיפוט הרס אותו
יאללה כריס פול רמאי כל החיים שלו
טוב רסמי זה חורבן הכדורסל מה שהולך פה
מי מחלץ יותר עבירות
איחס
לא מבין מה אהבלים שוב שומרים עם הידיים מה לא מבינים שדוראנט ילך לקו. את ההושטת ידיים האלו ששרקו עכשיו לקליי לא שרקו בגיים 7 ולקחו להארדן 10 נק
בדוראנט ננוחם
אני לא מבין מה אתם רוצים, כשלא שורקים אותם מתלוננים וכשכן גם מתלוננים. במילותיו של בנט: די כבר
גורדון טיפש, איזה זריקות רעות, מה יקרה לגולדן סטייט ללא דוראנט?
מקומות 5-8 במערב קל.. הבעיה שהם התחילו במאמצי גיוס של יאניס, אבל קארי כבר סוס מת.. ודוראנט > יאניס נכון לכיום.
לקליי הייתה פה הזדמנות לגמור את המשחק
קארי בורח מאחריות
אחלה משחק מבחינת לחימה.
אבל הרצון הככ גדול של יוסטון (וגם קצת ג.ס) לסחוט עבירות פשוט מעצבן.
שחקני ההתקפה מחכים לרגע שהיריב יטעה ויושיט יד או משהו בסגנון כדי לעלות לזריקה
גורדון והארדן מתעקשים לזרוק שלשות גרועות ולהחטיא. פשוט טמטום.
כל פעם שחדרו קלעו או סחטו פאול..
אני מבקש עזרה, אני לא מוצא אחד עם זקן, אמור להיות על המגרש אבל מסיבה מסויימת הטלוויזיה לא מראה אותו.
לא, כי קארי
גולדן סטייט היתה כלום ותישאר כלום בלי KD
זה עם הזקן עם 29 נק
שימי מאמן של פעם, הוא לא יכול לקבל את הזריקות האיומות של גורדון. זה באמת הזוי, הכדורסל השתנה לגמרי
הוא 3-12 מ3 זה זריקות רעות ולא יעילות.
גולדן רשמית עברה לדוראנט כל הסידרה הזאת תהיה ככה
אם יבנו על קארי ייגמר 4-1, אז ברור שילכו לדוראנט
מזמן.
כל השושלת זה הוא. מהרגע שהוא הגיע
משחק מייגע
ההבדל בין הקבוצות- מצד אחד המוציא לפועל הכי יעיל בליגה דוראנט ומנגד אריק גורדון
כל עוד הווריורס אכן מנצחים את זה, בראש ובראשונה זה בזכות הקליעות הנהדרות של דוראנט בחצי השני.
אבל אם יפסידו, כולם יגידו ששה באשמת דוראנט 😕
חחחח גוראנט הוא הכל הוא מחזיק אותם במשחק אחרת יוסטון היו שוחטים. הארדן מחרבן מהקו
כולם נראים עייפים ועצבניים..
השלשות הורסות את המשחק…
אחד המשחקים המכוערים שצפיתי בהם.
לא משנה מי תנצח ציפיתי לרמה הרבה יותר גבוהה
בכללי יוסטון לוקחת כמות מפגרת של שלושות, וקולעים באחוזים אפקטיביים לא טובים.
קבוצה של ד'אנתוני בחיים לא תיקח אליפות
למה קאפלה הדביל במגרש דאנטוני יא דביל ותנו כדור להאאדן כבר
דריימונד גרין בפלייאוף הזה חזר לגרסת 2015
למה קאפלה הדביל במגרש?
כמה שתי הטכניות המומצאות משנות את המשחק…
שריקה של משחק
עבירה הפרצוף של איגודלה הדבר המצחיק בכדורסל, הארדן צריך חיתול
טוב אין ספק הבלוג של המזרח לוקח בניגוב
לשם שינוי, עבירה אמיתית על הארדן
קודם כל קאפלה חייב להיפטר מהשרודר שיש לו על הראש
ואחרי זה לתרום כל חודש מיליון דולר לצדקה כי הוא של דולר שהוא מקבל זאת גנבה
לגמרי שדד את יוסטון. חח אבל מה תגיד על כריס פול 160 מיליון ל4 שנים omg.
רק דוראנט ניצח לבד את המשחק אבל לבד
לא היתה להם ברירה..
למה הארדן על דוראנט?
ריבאונד גדול של דונקי
דוראנט מנצח לבד
ערוץ 5 היקרים, מצאתם שדרנים מעולים לסלטיקס-באקס, אני בטוח שאפשר למצוא שניים טובים גם לעוד משחק.
ריגר והשני פשוט נוראיים.
קאפלה ממש גרוע. אפילו ריבאונד בהגנה הוא לא מסוגל לקחת
שוב אחזור על השאלה מה קאפלה עושה במגרש?
זה מה שהווריורס צריכים לעשות. כמו שהרוקטס מחפשים לשחק על קארי, ככה הווריורס צריכים לעשות עם הארדן
טוב גמור 1-0 לזבלים. לא נורא הכל פתוח..
אשך החיתול של דרוזן יעלה על הארדן?
ענק הארדן אלוף
קרי גמר את המשחק
איפה הפאול?
זה לא קרי ולא תופמסון ולא אף אחד אחד זה רק דוראנט הוא פשוט משהו אחר.
דקות שלא ייאמנו
קארי מבוהל כמו עכבר מחפש את KD
כמו שג'יימס ג'ונס מחפש את לברון
תציל אותנו
חחחחח
התעצבן….
גועל נפש קארי, רוצה לקחת את הקרדיט על הניצחון, יאללה קיידי תעוף משם כבר!
סטף קורייייייייי
קרי גמר את זה.
סטף… טוב שבאת
עד עכשיו ננה מחפש את הברכיים שלו
איזה מלך! סוף סוף הלך ימינה לשלשה
חחח קרי רק חירבן ולוקח קרדיט לדוראנט חח עם הסל הזה
סטפפפפפפפפף סל של סדרה
קארי! תם הטקס.
סטף זה פוליסת ביטוח ל-KD
יאללה, בולגיים
משחק של סדרה
רק שלא יזכרו שקארי “הביא״ את הניצחון זה פשוט יהיה חוסר צדק
עכשיו באים? עדיף מאוחר מאף פעם
דוראנט מלך, הארדן מלך , קרי ילד שחצן והשופטים דואגים לכיס של הליגה
שחקן משלים טוב הרכז הזה של ג"ס – שלשה חשובה שלו
לא מבין למה להעלות את ננה כדיי שיעזור בריבאונד, מבלי להורות לו שלא לקבל את קרי בחילוף.
השלשה הזאת רשומה על טקטיקה הגנתית לקויה של צוות האימון ברוקטס.
גם אם קרי היה מחטיא – מי היה לוקח את הריבאונד כשננה, שהועלה במיוחד לזה, הנצא על קשת ה-3?
סטף בתפקיד ריי אלן. או פקסון
ניצחון בחסות השופטים וד'אנתוני הטיפש
יאללה אם יצליחו להשיג עצירה ואחכ שלשה, יש לנו עוד צ׳אנס! 🙏🏼
גרין במשחק מדהים, איגדאולה בהגנה רצחנית ודוראנט עם המון הליכות לקו ואחוזים לא מזהירים מהשדה.
תומפסון נוכח נפקד, קארי מאוד אנמי ובלי שום עזרה מהספסל.
ועדיין, לרגע לא היה לי ספק שזה של גולדן סטייט.
משחק מחריד לצפייה.
לא היתה שום עבירה על הארדן ומי שטוען שכן לא נורמלי
1+, כמו תמיד זרק את הרגליים שלו קדימה, השופטים לא קנו
איייי
הרוקטס הפסידו כי הם משחקים רק כדי להגיע לקו
רמאי שישחק כדורסל כבר האפס הזה.
כריס פול, אין שכל אין דאגות
הטכנית הזאת לא שינתה כלום, המשחק הזה היה גמור כבר והאמת שאפשר להבין למה כריס פול רצה להתפרק ככה על השופטים
סיום שהולם בדיוק את המשחק הנוראי הזה
הארדן חרבן בזריקה אחרונה היה צריך לקלוע אותה אבל שוב השיפוט בקטנות העניק לגולדן נצחון בסיוע של דוראנט ננוחם
אם אתה באמת מאמין בזה אז אני עצוב בשבילך.
48 דקות של יוסטון כשהם מנסים לרמות את השופטים בכל מהלך, נותנים מכות בהגנה יותר מגודלן סטייט ולא מפסיקים להתלונן ולקפוץ על שחקי גולדן סטייט.
הארדן לא קיבל פה שריקה שבדרך כלל שורקים ב-NBA. חוסר האחידות הזה נוראי.
לפעמים יש רצף ששורקים כל נשיפה ואז פתאום בשריקות שקודם לכן (או כל העונה) שורקים, והמשרוקית דוממת.
על מה אתה מדבר?
תן לי שריקה אחת כזאת ואני אתן לך על כל אחת כזאת 20 זריקות שלא נשרקו
כל העונה שורקים את השטות הזאת שהמתקיף יוצר מגע בזריקה – ואני כל העונה מתלונן שלא צריך לשרוק את זה.
אם המתקיף יוצר מגע – זאת לא עבירה (כמו במקרה הזה). גרין לא קפץ לתוכו ורק השילחת רגליים גרמה למגע.
.
הבעיה – חוסר אחידות. לפעמים שורקים לכל נגיעה, לפעמים לא. כל העונה שרקו את הפשע הזה שהמתקיף יוצר מגע ומקבל שריקה (יאמר לזכות הארדן שהוא זרק ולא קפץ למגן). הרוקטס יכולים להתלונן (שלא בצדק כי אני חושב שלא צריך לשרוק על זה). אבל אם שורקים על זה כל העונה, אז הם יכולים לבוא בטענות
כמובן שלא היתה שום עבירה על הארדן בסוף. זריקה גרועה עם ניסיון הצגה גרוע.
פשוט סדרה מכוערת עם שחקנים מעצבנים
כל אוהדי הרוקטס ושונאי הוורייירס יכולים להתבכיין עד מחר.
השיפוט היה איום ונורא לשני הצדדים.
הקבוצה הטובה ניצחה
השיפוט הרג את המשחק. מלא עצירות. חוסר אחידות.
סילבר והשופטים (יחד עם צוות של המאמנים והשחקנים) צריכים ליישר קו בקיץ. חייבים לתת למשחק לזרום ולא לעצור כל שניה
לגמרי.
להוציא הודעה משותפת שלא כל באמפ קטן נחשב פאול. אקסטרה קנס על פלופים.
תגידו למישהו בכלל יש ספק מי השחקן הכי טוב בליגה?
ראיתם איזה ג׳אמפ שוו על רגל אחת יש לדוראנט? איזה מגוון הוא.
יאניס לא יכול לזרוק ממטר.
היה פאול ברור. גם הפרשנים של ABC אמרו שהיה פאול.
אוהד יוסטון והזריקה הספציפית הזאת לא פאול. מה שכן היו בערך 13 זריקות עונשין שלא נשרקו ליוסטון
יש לך עיניים נכון?
הן מסוגלות להבחין בתנועה?
ראית שהן זזות קדימה נכון?
כלומר – לא פאול
35 הנק' הכי בלוף שראיתי כבר המון זמן
זה מה שהוא עשה כל העונה
ובעונה הרגילה שרקו לו את השריקות המסריחות האלה אז מה הפלא
באמת ששופטי ה NBA הם הגרועים בעולם
הזוי איך שדוראנט משתלט על גולדן סטייט בפלייאוף הזה. קרי עושה המון שטויות, המון פאולים מיותרים מה שגורם לקר ללכת על דוראנט יותר ויותר.
ננוחם ניצח את זה בעזרת השופטים, סטף חגג כמו אחרי גול אבל יצא ענק, נתן לקיידי ולקח על עצמו זריקת משחק. הוא ודוראנט נגד הארדן – שניים נגד אחד, לא פייר.
דה שוט – לשיקוצון יש טריקים ושטיקים , אז שניים אותנטיים מול אחד הודיני מאחז עיניים זה בוודאי שקול .
אני לא מת על הארדן אבל הוא שחקן ענק וקליי עשה עליו פעמיים עבירות ברורות שלא נשרקו, בסוף גרין היה חכם וקפץ לרוחב, הארדן חיפש מגע ולא היה מרוכז הקליעה. ניצחתם בזכות, ברכות. אני עדיין חושב שסטף בגודל של קיידי והארדן, הוא פשוט פצוע, בקושי זז, ועדיין נתן סוג של ניצחון. כפי שאמרתי, סופרים מגה סטארים ויש לכם יתרון של שניים נגד אחד.
סוג של סל ניצחון
פצוע כמו משחק השפעת של ג’ורדן , הוא יורד ברמה בפלייאוף הוא מתקשה מול הגנות אגרסיביות, קרי לדעתי זה השחקן הראשון בהיסטוריה שכל פעם משחק רע יש את התירוץ פצוע. בדוראנט ננוחם גם הקהל הבין שהוא מציל אותם שהוא הבעלים של הקבוצה וכיום הוא השחקן הטוב בעולם עם קוואי
משחק כדורסל רע. די מאכזב.
הארדן ופול מכוערים לצפייה. כל הזמן מנסים לסחוט את הפאול. פול כבר על רגל וחצי אז זה עוד מובן אבל הארדן כל הזמן עושה את זה, השופטים לא קנו את זה היום לעומת מייק ברין, מארק ג'קסון ו-ואן גאנדי שהתחייסו לכל העניין "לפי החוקה".. זה הפלייאוף והם לא אמורים לשרוק על זה.
שום עבירה על הארדן. הוא רגיל שהוא זורק את הרגליים והשופטים על אוטומט שורקים. גרין נתן לו מספיק מקום לנחות, הוא פשוט ניסה לסחוט את השלשה הזאת.
מצטט את עצמי מהפריביו לסדרה, תגובה 14:
http://www.hoops.co.il/?p=156969
"דוראנט בפלייאוף הזה הוא השחקן הטוב בעולם. המפתח הוא קארי, שצריך להכיל את האגו של דוראנט. סטף מתבקש לוותר על המעמד שלו ולהכיר שדוראנט הוא מס' 1, עבור התוצאה הכי טובה לקבוצה. לתת לדוראנט לטרוף. ויוסטון פגועה מתמיד השנה מול דוראנט. גולדן סטייט, גג 6 משחקים".
I rest my case
אם זה הלך היום לדאבס , עם העייפות ואי הכשירות המלאה של צמד הספלאש , אז הכל אמור להסתדר . עכשיו יומיים מנוחה , לשמור על הבית , ואז יש 4 ימים למשחק 3 אצל האובססיביים .
בוסטון תגמור את הבדיחה הזו
משחק מכוער, ללא ספק.
קארי עם שלשה גדולה, בחסות החילוף הלא ברור שהעלה את ננה, שפשוט לא מספיק זריז לחילוף על גארד כמו קארי.
דוראנט עם קליעות סטייל נוביצקי.
יוסטון יכולים להתנחם בכך שברבע הראשון הם החטיאו בצרורות גם מבטים יחסית פנויים. אולי אם כמה זריקות ייכנסו פעם הבאה יש צ׳אנס להשוות.
אבל אם משחק 2 יילך גם לווריורס – זה גמור.
לגבי השיפוט – אי אפשר לגמרי להגיד שהשיפוט היה לטובת הווריורס. הקטע של הכניסה למרחב של הזורק זה ככל הנראה קצת תחום אפור, והמתודולוגיה של צוות השיפוט הלילה הייתה מחמירה מאוד בכל הנוגע לתוקף. מצד שני, במשחקים הבאים קליי וגרין יצטרכו להיזהר יותר, כי שופט אחר בכיף היה נותן את הפאולים האלה.
בובי אתה המגיב הכי אהוב עלי באתר
הקול השפוי.
תמיד רהוט מגיב לענייו לא מתלהם. הלוואי והיה אפשר לשכפל.
קצת באיחור, אבל תודה על המחמאה!
מצד שני, אם אתמול זה היה גיים 7 ולא גיים 1, כנראה שהייתי קצת פחות מאופק בהתנסחויות שלי 😂
בבוסטון-טורונטו ננוחם
משחק שלא נראה טוב, אבל זאת הולכת להיות סדרה סדרה, לדעתי. יוסטון מול שמירה מעולה, עם אחוזים גרועים מהשדה ומהשלוש, עם שיפוט גרוע, ועדיין היו ממש קרובים.
פאול או לא הוא היה חייב לקלוע את הקליעה הזאת מבלי לנסות לסחוט עבירה.. בגלל זה הארדן לא אהוד בליגה ובכלל..
החגיגה של סטף אחרי הסל הייתה מצחיקה, סל ענק, אבל ביחס לציפיות ממנו רוב המשחק הוא היה נפקד.
דוראנט במשחק טוב, אבל גולדן סטייט לא יכולה להמשיך לשחק ככה, כי המשחק הוא דומם וצפוי, והם הרבה פחות מסוכנים.
בסיומו של יום יוסטון יכולים לצאת מהמשחק עם הרגשה טובה יחסית להפסד בנוגע לעתיד- אמנם הם הפסידו, אבל המשחק הלך לכיוון הסגנון שלהם, והם באמת סבלו מיום רע לשלוש.
הדבר העיקרי במשחק הזה היא תופעת הפלופינג משני הצדדים, שאיבדה פרופורציה. שחקנים היום לא זורקים בשביל לזרוק- זורקים כדור סתם לאוויר, עם תנועה אקרובטית כזאת או אחרת להוצאת עבירה, ואם במקרה זה נכנס מה רע. השיפוט לא צריך לשרוק לנסיונות לסחיטת עבירות וזריקות כאלו, כי זה די בולט שזו המטרה העיקרית של המהלך ולא זריקה אמיתית לסל.
אני בעד לא לשרוק על כל מגע, לא אוהב לצפות במשחק הרך שיש היום בליגה.
מצד שני כל מה שלא נשרק במשחק מספר 1, ישאר במספר 2. אין אחידות השיפוט.
כמות הפלופים וההתבכייניות משני הצדדים הייתה פשוט איומה ובלתי ניתנת לצפייה.
השופטים ניצחו את המשחק כל השאלה מי משלושתם הוא הmvp ונכון שיש כמה שריקות שהלכו עם יוסטון אבל זה טעויות שקשורות בכל משחק היה פה פשוט מגמה ברורה לא לשרוק על עברות בשלשה ולכן הטילים אכלו אותה
במשפט אחד השיפוט קבע הלילה את התוצאה
מתוך הלב שירה עולה
על משפחה אחת גדולה
מוצלחת כל כך
עם נחת כל כך
אני גאה להיות שייך!
זו מכבי שלנו, מכבי תל אביב
בקיץ, בחורף, בסתיו ובאביב.
מכבי זה שם שתמיד נשמע חביב –
היום כל אחד הוא מכבי תל אביב!
משחק פלייאוף טיפוסי. הגנות חזקות, אחוזים נמוכים, עצבנות. שיפוט קצת אקראי אבל מאוזן בגבולות הסביר.
סדרה שמזכירה את שנות ה 90, גם הסקור נמוך
בשורה התחתונה הארדן עם גורדון, פול בשלהי הקריירה קאפלה במשחק חלש וטאקר מוציא משחק שקול לאלופים וכמעט לוקח את הביתיות
סופסוף תגובה נורמלית בין כל הקשקשנים.
שיפוט פרו ווריורס בצורה בוטה ומכוערת. הליגה חייבת לעשות דיון מחודש על השריקות בזריקות מבחוץ. זה מה שקבע את התוצאה הלילה
ברור שדוראנט הוא השחקן הכי טוב בליגה כרגע, וקוואי שני כשהוא די קרוב, אבל הזלזול בספלאש בראדרס לא ברור, במיוחד כשכולם יודעים ששניהם סוחבים פציעות בקרסול…
ההגנה של סטף בקלאץ' הייתה מדהימה וכך גם קבלת ההחלטות שלו בדקות האחרונות, כלומר לתת לדוראנט את רוב הכדורים ולסגור עניין בפעם האחת עם הכדור.
הארדן עם 9/28 מהשדה ואז אנשים יורדים על ה-10/19 של גורדון שהיה מצוין. אנשים כאלו נקראים "משוקצים".
בכל סדרה יש את המשחק הזה שאף אחד בגולדן סטייט לא קולע באחוזים טובים, ויוסטון לא הצליחו לנצל את זה, בעיקר כי ההגנה של הלוחמים נתנה עבודה לאורך כל המשחק.
כריס פול חייב לקחת על עצמו גם כשהארדן על הפרקט, אחרת ההגנה תתמקד בהארדן והוא ימשיך לקלוע ב-25% מחוץ לקשת.
יש פלייאוף ויש עונה רגילה
בפלייאוף יש את האסים הקבועים שתמיד מתעלים כמו דוראנט, קוואי ודומיהם (כמובן גם לברון שחסר השנה), והמצטרף החדש למועדון: לילארד, ואולי יוקיץ'.
ויש שחקנים מצוינים שעוד אין להם נסיון של התעלות בפלייאוף ויצטרכו עוד להשתפשף כדי להגיע לליגה הזאת, כמו יאניס(בינתיים).
כוכב בעונה הרגילה זה עדיין לא כוכב בפלייאוף, צריך להרוויח את זה
יאניס וגם אמביד, באטלר, האריס, לפחות נכון לעכשיו
בכללי מה שיוסטון עשו זה הליכת יתר ויציאה מהשיטה של מורי, הם החליטו לשחק רק על קו ה3 זה זריקה יותר יעילה כאשר היא נכנסת, כאשר זה באובר יתר זה תוקע זה מזיק התקפית לקבוצה כיוון שזה מקשה על ריבאונד התקפה והיציאה למתפרצת הרבה יותר מהירה, ודאונתני אין לו שכל לקלוט את זה. יוסטון לקחו 47 זריקות מ3 וקלעו רק 14 , ל 28% עלובים מ2 הם היום 63 אחוז 17 מ27 ועדיין הם הלכו על ה3 זה טמטום זה לא יעיל גורדון בבחירת זריקות מזעזעת מחוץ לקשת (הוא הרבה יותר יעיל שהוא חודר) וזורק 6 שלושות במשחק ולא 13 על שומר אותו דבר הארדן שלקח 16 זריקות מ3.
.
בכללי הפלייאוף של הארדן השנה לעומת העונה הרגילה לדעתי זה הירידה בין הגדולות בהיסטוריה אם לא הגדולה מכולם. 36.1 נקודות בעונה הרגילה 54 אחוז אפקטיבי, בפלייאוף 27.8 נקודות על 46.5 אחוז אפקטיבי מ30.6 בPER ל 22.2 ומ61.6 ב %TS, ל53 % , הארדן בפלייאוף לא יעיל.
יש פה יותר מדיי חברה שמגיבים מהבטן…קחו אוויר ותוציאו זה עוזר למוח לחשוב
דוראנט בערב מצויין ניצח ללוחמים תמשחק
קרי בערב קליעה פושר (אפשר להאשים תקרסוליים) היה סביר וקלע סל גדול שגמר תמשחק.
הגיוני לגמרי כמות הזריקות שדוראנט לקח בגלל הכשירות החלקית של קרי וקליי
הארדן גם עם ערב טוב בעיניי. אמנם האחוזים ברצפה אבל לא היה לא ברירה אלא לקחת זריקות קשות וזה לא הספיק.
כריס פול הוא רכז טופ 30 בליגה כבר שנתיים, והסיבה היחידה שהוא קולע בכלל היא שההגנה מתמקדת בהארדן
אם חיפשתם מישהו שיעזור להארדן תלכו לכיוון של אריק גורדון, שאם קצת מזל היה מנצח תמשחק.
השיפוט היה שיטתי בבירור. מפסיקים את תרבות סחיטת העבירות! זה היה דו צדדי אבל פגע כמובן יותר ביוסטון…אם כי אני מודה שהיו מספר עבירות ברורות שלא נשרקו ליוסטון.קורה.
ואין ספק… מי שחיפש הנאה מכדורסל ביזבז תזמן הערב… תודה מיוחדת למחריבי המשחקים מיוסטון
לילה טוב… אפשר קישור לאורקל ?
אני יודע שהרוב ישנים אבל אתם חייבים לשמוע את דאונתני אחרי המשחק, השופטים אומרים לו בעצם שהם מכרו את המשחק (החמצנו את זה) 3 שופטים כן בטח.
.
https://mobile.twitter.com/Rockets_Insider/status/1122628863677300736?ref_src=twsrc%5Egoogle%7Ctwcamp%5Eserp%7Ctwgr%5Etweet
.
ולשמוע את הארדן ופול אם זה לא מושחת מה כן הוא מודע לכך שניסו לפצוע אותו, אני לא סובל גם את הסגנון של הארדן אבל הוא נשדד הלילה בידי אדם סילבר.
https://mobile.twitter.com/BobSlovak13/status/1122652829754298368?ref_src=twsrc%5Egoogle%7Ctwcamp%5Eserp%7Ctwgr%5Etweet
מוכרים את הארדן. הם יודעים שמוכרים אותם. יוסטון בתפקיד הקינגס שנה שנייה ברצף. אסור לאיים על פצצת הרייטינג גולדן כמו שאסור היה לאיים על שאקובי.
תכף יבואו כמה אנשים שיגידו שזה מקרי וטעויות שיפוט 🤣🤣🤣.
הארדן הוא אלוף אבל הוא לא רב אלוף שהוא פוגש רבי אלופים הוא זרג. אם זה היה מול יוטה הוא היה הולך לזריקות מהקו בכל המהלכים האלו. הליגה חוששת מגמר דנבר יוסטון דרבי השמנמנים הגלי הסרבי מול נסראללה
מישהו אתמול עשה חתיכת קופה על המרווחים ומס זריקות העונשין שיהיו במשחק.
ברור, גולדן סטייט זה מסחטת כסף והרבה יותר מהנה לצפייה מאשר לראות את הארדן עזוב שהיא מחזיקה ב2 כוכבי על וקליי בניגוד ליוסטון, יותר קל למכור את קרי הלבן עם העיניים הכחולות ודוראנט מאשר את הארדן, היה שוד אתמול באורקל על ידי 3 שופטים.
.
יוסטון נשדדו גם בתחילת השנה על ידי פול וקאפלה שעשו עליהם עוקץ מדהים.
just want a fair chance, man. Just call the game the way it’s supposed to be called and we’ll live with the results.”
גיימס הארדן
https://mobile.twitter.com/TheRenderNBA/status/1122600611726409731?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed&ref_url=https%3A%2F%2Fd-1442549090284909707.ampproject.net%2F1904200955460%2Fframe.html
נסיונות החיסול של קליי תומפסון, כזה מלוכלך.
הגזמת קצת ברוך, לא?
קליי הבואן תומפסון. ניסיונות מכוונים לפציעה.
גולדן משתמשים בכל הטריקים ביום פציעות של קרי וקליי שיפוט.
לפחות אנו חוזים בהעברת השרביט מקרי לדוראנט זאת הקבוצה של דוראנט לגמרי עם אחלה צוות מסייע אין לי ספק שהוא ישאר עוד שנה.
כן אפילו הקהל כבר הבין את זה וצועק לו MVP הלוואי שהקפקייק יעזוב והלוחמים יחזרו לגודלם הטבעי ולקהל האוהדים הנאמן ומדהים שנטשו (לא יכולים לממן לעצמם כרטיס המחירים מוגזמים מאוד).
וואו איזה פרק , מלך הלילה נפל כמו הארדן אחרי הסטפ בק
נפל כמו פופ שניהם באותו היום
איככ, למה לספיילר, זה משהוא שלא עושים!!
חחחחחחח
רגע, נתן, חשבת שהוא לא ייפול?
גם אני לא ראיתי עדיין וסביר שרק מחר בלילה אבל היה ברור שהעסק ייגמר רק כשסרסי תהיה על השיפוד של אריה וקודם היא צריכה לעזור לכלב למעוך את אחיו. השניים האלה יעשו את העבודה לכולנו 🙂
הבעיה של יוסטון שהם יותר מידי משחקים על השופטים והם צריכים להבין שהשופטים נגדם ואז לשחק חכם כלומר אם יש חצי מרחק לקלוע אותו מאשר שלשה מקילומטר וחצי. אם הם יתקפו את גולדן בצבע הם יקלעו גולדן רכים כמו מרגרינה רק צריך להניע כדור קצת מולם.
עדיין בסוף זה תלוי בשופטים ובדוראנט כי אם שני הקבוצות בשיא גולדן מנגבים בקלות.
הארדן זה השחקן הכי חסכוני בליגה לעולם לא ירוץ מהר למתפרצת אם הוא לא בנבדל לעולם לא יעשה הגנה ולרוב לא יבוא לקבל כדור אלא יביאו לו עד היד חסכון אנרגיה מקסימלי לפעמים זה מצחיק לראות את זה.
פעם אמרו לי שקאפלה ואדמס וגובר אולסטארים. אז לאדמס טיפה נהיו מובים גם אבל האחרים….
קאפלה ידע למה חתם על 15 מיליון חח וכריס פול בשוד גון וול 2 הרג להארדן סיכוי לצרף כוכב. שאיזייה תומאס רואה את זה יורדות לו דמעות
כריס פול בטרייד ללייקרס וכעוזר מאמן יהיה אחלה דבר